ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128970Ключові слова:
педагогічні умови, активні методи навчання, іншомовна компетентність, професійна підготовкаАнотація
У статті розглянуто педагогічні умови використання активних методів навчання у межах викладання курсу англійської мови у закладах вищої освіти. Викладено результати аналізу поняття “педагогічні умови”. Обґрунтовано комплекс умов, за яких використання активних методів набуває найбільшої ефективності. До таких умов віднесено: створення сприятливого освітнього середовища, атмосфери успіху, сприяння самореалізації студентів; моделювання реальних іншомовних ситуацій життєвого й професійного спілкування; створення позитивної мотивації до оволодіння англійською мовою; побудова навчального процесу на засадах особистісно-діяльнісного підходу; спрямованість форм і методів навчання на поетапне оволодіння іншомовним матеріалом.Посилання
Bloshchynskyi, I. H. (2001). Obhruntuvannia kryteriiv i pokaznykiv efektyvnosti protsesu formuvannia adekvatnoi samootsinky kursantiv u navchalnomu protsesi VVZO [Justification of criteria and indicators of efficiency of process of formation of an adequate self-assessment of students in educational process of HEIV]. Scientific Notes. Vinnytsia: VAT “Vinobldrukarnia”, vol. 4, pp. 74–76. (Pedagogic and Psychology). [in Ukrainian].
Borysova, A.O., Kolesnyk, A. O. & Samoilova, S. L. (2010). Proektna metodyka yak osnova kompleksnoho navchannia inshomovlennievoi diialnosti za modulno-reitynhovoiu systemoiu [Design technique as the basis for integrated education holowenko activities in the module-rating system]. Obrazovanie i nauka 21 vek: Materiali za 6-a mezhdunarodna nauchna praktichna konferentsiya – Education and Science XXI Century: Proceedings of the 6th International Scientific and Practical Conference, Sofia, October 17-25, (pp. 6–8). Sofyia: BialHRAD BH, Vol. 14. [in Ukrainian].
Buliaeva, S. A. & Reshetova, Z. A. (1986). Problemy edinstva fundamentalnyh i professionalnyh znanij i postroenie uchebnyh predmetov v vuze [Issues of the unity of the fundamental and professional knowledge and the construction of the scientific subjects in the educational establishment]. Modern Higher School, no.2, pp. 205–216. [in Russian].
Derkach, A. A. (1999). Akmeologiya: lichnostnoe i professionalnoe razvitie cheloveka [Acmeology: personal and professional development]. Moscov. (Methodological and Applied Foundations of Acmeological Research. Vol.1.) [in Russian].
Zadorozhna-Kniahnytska, L. V. (2017). Orhanizatsiino-metodychni umovy deontolohichnoi pidhotovky menedzheriv osvity u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Organizational-methodical conditions deontological training education managers in higher education]. Scientific Issues of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Series: Pedagogy. No.3, pp. 90–98. [in Ukrainian].
Nikolaieva, S. Yu. (Ed.). (2003). Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia [Pan-European Recommendations on language education: learning, teaching, assessment]. Kyiv: Lenvit, 273 p. [in Ukrainian].
Kopylova, N. V. (2009). Stanovlenie inoyazychnoj kommunikativnoj kompetencii lichnosti [Formation of foreign language communicative competence of personality][Electronic resource]. Available at: http://forum.acmeology.ru/files/journal/N3-2007/kopylova.pdf [in Russian].
Kredenets, N. D. (2004). Kompetentnisna paradyhma profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv [Competence paradigm of professional training]. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy. Kyiv-Vinnytsia: DOV Vinnytsia, vol. 6, 701 p. [in Ukrainian].
Kukhta, I. V. (2009). Inshomovna kompetentnist u konteksti formuvannia komunikatyvnoi kultury studentiv u protsesi vyvchennia inozemnoi movy [Foreign language competence in the context of formation of communicative culture of students in the process of learning a foreign language]. Scientific Herald of Uzhhorod National University. Series: “Pedagogy. Social Work”. Available at: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/nvuu/Ped/2009/www16/Kuhta.pdf [in Ukrainian].
Lytvyn, A. V. (2014). Metodolohichni zasady poniattia “pedahohichni umovy”: na dopomohu zdobuvacham naukovoho stupenia [Methodological foundations of the concept “pedagogical conditions”: to help degree candidates]. Lviv: SPOLOM, 76 p. [in Ukrainian].
Natsionalna ramka kvalifikatsii: dodatok Postanovy Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 23.11.2011 № 1341 [National qualifications: application of resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of 23.11.2011 № 1341].[Electronic resource]. Available at: http://www.mim.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2015/10/НРК.pdf [in Ukrainian].
Polat, E. S. (2000). Obuchenye v sotrudnychestve [Cooperative learning]. Foreign Languages at School. No.1, pp.23–37. [in Russian].
Slobodchikov, V. I. (2010). Struktura i sostav obrazovatelnoj sfery: kategorialnyj analiz [Structure and Content of the Educational Sphere: Categorical Analysis.]. Psychology of Learning, no. 1, pp.4–24. [in Russian].
Sura, N. A. (2003). Inshomovna profesiina kompetentnist: holovni pryntsypy ta komponenty protsesu navchannia profesiino oriientovanoho spilkuvannia [Foreign language professional competence: basic principles and components of the process of teaching professionally oriented communication]. Herald of Luhansk Taras Shevchenko State Pedagogical University, no. 4 (60), pp.190–192. [in Ukrainian].
Usyk, O. (2010). Formuvannia sotsiokulturnoi kompetentnosti studentiv filolohichnykh spetsialnostei u protsesi vyvchennia humanitarnykh dystsyplin[Formation of sociocultural competence of students of philological specialties in the process of studying humanitarian disciplines]. Candidate’s thesis. Kyiv, 193 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.