ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Сергій Карасєвич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128976

Ключові слова:

дослідно-експериментальна робота, фізкультурно-спортивна діяльність, формування готовності майбутніх учителів фізичної культури, підготовка майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності, заклади середньої освіти

Анотація

У статті розкрито методику проведення дослідно-експериментальної роботи з формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти. Розроблено Програму формувального експерименту. Проведено дослідження з визначення рівня готовності студентів до фізкультурно-спортивної роботи за критеріями та проведено діагностику його показників. Доведено ефективність запропонованих нововведень у напрямі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах.

Біографія автора

Сергій Карасєвич

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спортивних дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Arkhangelskiy, S. I. (1982). Lektsii po nauchnoy orientatsii uchebnogo protsessa v vysshey shkole [Lectures on the scientific orientation of the educational process in higher education]. Moscov: Higher School, 200 p. [in Russian].

Babanskiy, Yu. K. (1982). Problemy povysheniya effektivnosti pedagogicheskikh issledovaniy: (didakticheskiy aspekt) [Problems of improving the effectiveness of pedagogical research: (didactic aspect)]. Moscov: Pedagogy, 192 p. [in Russian].

Babushkin, G. D., Bobrovskiy, V. A., Muravyev, Yu. B. & Tolmachev, S. M. (1997). Psikhologiya fizicheskogo vospitaniya: ucheb.-metod. posob [Psychology of physical education: the teaching method.]. Omsk: Legal Institute of the Ministry of Internal Affairs of Russia, 168 р. [in Russian].

Zagvyazinskiy, V. I. (1976). Metodologiya i metodika pedagogicheskikh issledovaniy [Methodology and methods of pedagogical research]. Tyumen: TSU, 85 р. [in Russian].

Krylova, A. L. & Manicheva, S. A. (2000). Praktikum po obshchey, eksperimentalnoy i prikladnoy psikhologii: ucheb. posob. [Workshop on General, Experimental and Applied Psychology: Textbook.]. St. Petersburg: Peter, 560 р. [in Russian].

Kyveryalg, A. A. (1980). Metodika issledovaniya v professionalnoy pedagogike [Methods of research in professional pedagogy]. Tallinn: Valgus, 336 р. [in Russian].

Resheten, I. N., Kober, I. Kh., Prokhorova, M. V. & Abdulov, I. T. (1990). Osnovy pedagogicheskogo masterstva uchitelya fizicheskoy kultury [Fundamentals of pedagogical skill of the teacher of physical culture]. Alma-Ata: Rouen, 64 р. [in Russian].

Tutushkinoy, M. K. (1997). Prakticheskaya psikhologiya dlya prepodavateley [Practical psychology for teachers]. Moscov: Flinta, 328 р. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті