DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128976

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Сергій Карасєвич

Анотація


У статті розкрито методику проведення дослідно-експериментальної роботи з формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти. Розроблено Програму формувального експерименту. Проведено дослідження з визначення рівня готовності студентів до фізкультурно-спортивної роботи за критеріями та проведено діагностику його показників. Доведено ефективність запропонованих нововведень у напрямі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах.

Ключові слова


дослідно-експериментальна робота; фізкультурно-спортивна діяльність; формування готовності майбутніх учителів фізичної культури; підготовка майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності; заклади середньої освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Arkhangelskiy, S. I. (1982). Lektsii po nauchnoy orientatsii uchebnogo protsessa v vysshey shkole [Lectures on the scientific orientation of the educational process in higher education]. Moscov: Higher School, 200 p. [in Russian].

Babanskiy, Yu. K. (1982). Problemy povysheniya effektivnosti pedagogicheskikh issledovaniy: (didakticheskiy aspekt) [Problems of improving the effectiveness of pedagogical research: (didactic aspect)]. Moscov: Pedagogy, 192 p. [in Russian].

Babushkin, G. D., Bobrovskiy, V. A., Muravyev, Yu. B. & Tolmachev, S. M. (1997). Psikhologiya fizicheskogo vospitaniya: ucheb.-metod. posob [Psychology of physical education: the teaching method.]. Omsk: Legal Institute of the Ministry of Internal Affairs of Russia, 168 р. [in Russian].

Zagvyazinskiy, V. I. (1976). Metodologiya i metodika pedagogicheskikh issledovaniy [Methodology and methods of pedagogical research]. Tyumen: TSU, 85 р. [in Russian].

Krylova, A. L. & Manicheva, S. A. (2000). Praktikum po obshchey, eksperimentalnoy i prikladnoy psikhologii: ucheb. posob. [Workshop on General, Experimental and Applied Psychology: Textbook.]. St. Petersburg: Peter, 560 р. [in Russian].

Kyveryalg, A. A. (1980). Metodika issledovaniya v professionalnoy pedagogike [Methods of research in professional pedagogy]. Tallinn: Valgus, 336 р. [in Russian].

Resheten, I. N., Kober, I. Kh., Prokhorova, M. V. & Abdulov, I. T. (1990). Osnovy pedagogicheskogo masterstva uchitelya fizicheskoy kultury [Fundamentals of pedagogical skill of the teacher of physical culture]. Alma-Ata: Rouen, 64 р. [in Russian].

Tutushkinoy, M. K. (1997). Prakticheskaya psikhologiya dlya prepodavateley [Practical psychology for teachers]. Moscov: Flinta, 328 р. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Архангельский С. И. Лекции по научной ориентации учебного процесса в высшей школе / С. И. Архангельский. – М.: Высшая школа, 1976. – 200 с.

Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (дидактический аспект) / Ю. К. Бабанский. – М.: Педагогика, 1982. – 192 с.

Бабушкин Г. Д. Психология физического воспитания: учеб.- метод. пособ. / Бабушкин Г. Д., Бобровский В. А., Муравьев Ю. Б., Толмачев С. М. – Омск: Юридический ин-т МВД России, 1997. – 168 с.

Загвязинский В. И. Методология и методика педагогических исследований / В. И. Загвязинский. – Тюмень: ТГУ, 1976. – 85 с.

Кыверялг А. А. Методика исследования в профессиональной педагогике / А. А. Кыверялг. – Таллин: Валгус, 1980. – 336 с.

Практическая психология для преподавателей / под ред. М. К. Тутушкиной. – М.: Флинта, 1997. – 328 с.

Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии: учеб. пособ. / [Балин В. Д., Гайда В. К., Гербачевский В. К. и др.]; под ред. А. Л. Крылова, С. А. Маничева. – СПб.: Питер, 2000. – 560 с.

Основы педагогического мастерства учителя физической культуры / [Решетень И. Н., Кобер И. Х., Прохорова М. В., Абдулов И. Т.]. – Алма-Ата: Руан, 1990. – 64 с.




ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)