НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Наталія Лалак
  • Інга Бурч

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128978

Ключові слова:

нова українська школа, молодші школярі, навчально-дослідницька діяльність, ключові компетентності, урок-дослідження

Анотація

У статті розкрито теоретичний аспект організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів. Визначено стан розробленості досліджуваної проблеми у наукових і методичних джерелах, уточнено сутність та зміст поняття “навчально-дослідницька діяльність”. Авторами обгрунтовано особливості, види, етапи та визначено дидактичні функції дослідницької роботи, закцентовано увагу, що така діяльність формує творчу, самостійну й ініціативну позицію молодших школярів; розвиває загальнонавчальні уміння та навички; реалізує принцип зв’язку навчання з життям.

Біографії авторів

Наталія Лалак

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики початкової освіти

Інга Бурч

студентка ОС “магістр” Мукачівського державного університету

Посилання

Hilberh, T. (2014). Navchalno-doslidnytska diialnist na urokakh pryrodoznavstva [Educational and research activity at the lessons of natural science]. Elementary school teacher, vol.7–8, pp. 15–17. [in Ukrainian].

Kysel, L. (2017). Doslidnytska diialnist na urokakh literaturnoho chytannia [Research activity at literary reading lessons]. Elementary school teacher, vol.1, pp. 28 – 31. [in Ukrainian].

Kolomiiets, M. (2015). Navchalno-doslidnytska diialnist ditei molodshoho shkilnoho viku [Educational and research activity of children of elementary school age]. Zavuchu. Use dlia roboty, vol.9 – 10, pp.25–29. [in Ukrainian].

Miier, T. I. (2016). Orhanizatsiia navchalno-doslidnytskoi diialnosti molodshykh shkoliariv u vzaiemodii z soboiu ta z inshymy [Organization of educational and research activity of junior pupils in interaction with themselves and with others]. Kirovohrad: FO-P Aleksandrova M. V. Publ., 424 p. [in Ukrainian].

Pidlasyi, I. P. (2004). Pedahohika: 100 pytan – 100 vidpovidei [Pedagogy: 100 questions – 100 answers]. Moscov: Vydavnytstvo VLADOS – PRES Publ., 267 p. [in Ukrainian].

Savchenko, O. Ya. (2012). Navchalne seredovyshche yak chynnyk stymuliuvannia doslidnytskoi diialnosti molodshykh shkoliariv [Educational surrounding as a factor in stimulating the research activities of junior pupils]. Scientific notes of the Junior Academy of Sciences of Ukraine, vol. 1, pp. 41 – 49. [in Ukrainian].

Skvortsova, S. & Onopriienko, O. (2015). Urok-doslidzhennia z matematyky u pochatkovii shkoli [Research lesson on math in elementary school]. Elementary School, vol. 12, pp. 13–17. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті