МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.128980Ключові слова:
проектно-аналітична компетентність, проектна культура, аналітична діяльність, майбутні офіцери-прикордонники, професійна підготовка, методика формування компетентностіАнотація
Стаття присвячена проблемі формування проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Визначено зміст понять “проектно-аналітична компетентність”. Розкрито структуру “проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників”.
На основі аналізу структури проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників автор визначив методику її формування, яка є поетапною. Розкрито зміст кожного етапу щодо формування проектно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників.Посилання
Abramova, I. A. (2007). Formirovanie analiticheskoy kompetentnosti studentov inzhenernyih fakultetov vuzov agrarnogo profilya na osnove sredstv i metodov informatiki [Formation of analytical competence of students of engineering faculties of higher educational institutions of agrarian profile on the basis of means and methods of informatics]. Candidate’s thesis. Moscov: RGB, 179 p. [in Russian].
Bryuhanova, N. O. (2012). Kontseptualni polozhennya proektuvannya sistemi pedagogichnoyi pidgotovki maybutnih inzheneriv-pedagogiv [Conceptual provisions for designing a system of pedagogical training for future engineers-teachers]. Problems of engineering and pedagogical education. Kharkiv, vol. 34–35, pp. 8– 13. [in Ukrainian].
Volkova, N. P. (2009). Pedagogika [Pedagogy]. Kyiv: Akademiya, vol.3., 616 p. [in Ukrainian].
Vohmentseva, E. A. (2011). Proektnaya deyatelnost uchaschihsya kak sredstvo formirovaniya klyuchevyih kompetentnostey [Project activity of students as a means of forming key competencie]. Aktualnyie zadachi pedagogiki: materialyi Mezhdunar. nauch. konf. (g. Chita, dekabr 2011 g.). – Actual problems of pedagogy: Proceedings of the International scientific conf. (Chita, December 2011). (pp.58–68). Chita: Izdatelstvo Molodoy uchenyiy. Available at: https://moluch.ru/conf/ped/archive/20/1390/(аccessed 06.Febr., 2018). [in Russian].
Zeer, E.F. (2003). Psihologiya professiy: Uchebnoe posobie dlya studentov vuzov [Psychology of professions: A manual for university students]. Moscov: Akademicheskiy Proekt; Ekaterinburg: Delovaya kniga, 336 p. [in Russian].
Zіnchuk, N. A. (2009). Pidgotovka maybutnih menedzheriv do analitichnoyi diyalnosti: problemi ta shlyahi yih rozv’yazannya[Preparation of future managers for analytical activity: problems and ways of their solution]. [Electronic resource]. Theory and methodology of education management, no.2. Available at: http://archive.nbuv.gov.ua/ejournals/ttmuo/2009_2/09sinwts.pdf. E. Kovalenko [in Ukrainian].
Artyuh, S. F. & Asherov, A. T. (2000). Inzhenernaya pedagogika: eschyo odin shag vpered [Engineering pedagogy: one more step forward]. Novyi kolehium, no.2, pp. 48–49. [in Russian].
Kovalenko, O. E. (2002). Metodika profesiynogo navchannya [Methodology of professional training]. Tutorial, Harkiv, 158 p. [in Ukrainian].
Maksimova, O. O. (2016). Formuvannya sotsialnoyi kompetentnosti ditini doshkilnogo viku yak zaporuka yiyi uspishnoyi adaptatsiyi do navchannya v shkoli [Formation of social competence of a child of preschool age as a guarantee of its successful adaptation to school education]. Pedagogical Education: Theory and Practice. Collection of scientific works, Kamenets-Podolsky National University named after Ivan Ogienko; Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine. (Ed.). Labunets V.M., vol. 20 (1-2016), part.2., Kam’yanets-Podilskiy, pp. 229 – 234. [in Ukrainian].
Ovcharuk, O. V. (2006). Rozvitok kompetentnisnogo pidhodu: strategichni orientiri mizhnarodnoyi spilnoti [Developing a Competency Approach: Strategic Guidelines for the International Community]. Competency Approach in Modern Education: World Experience and Ukrainian Perspectives. Kyiv, pp. 6–16. [in Ukrainian].
Tarhan, L.Z. (2008). Didakticheskaya kompetentnost inzhenera-pedagoga: teoreticheskie i metodicheskie aspektyi [Didactic competence of the engineer-teacher: theoretical and methodical aspects]. Simferopol: KRP “Izdatelstvo “Kryimuchpedgiz”, 424 p. [in Russian].
Useinova, L. Yu. & Emirova, S. (2014). Teoreticheskie osnovyi proektirovaniya organizatsii uchebno-issledovatelskoy laboratorii VUZa [Theoretical bases of designing the organization of the educational-research laboratory of the university]. Modern engineering and engineering-pedagogical technologies. Simferopol: NITs KIPU, no. 5., pp. 107–113. [in Russian].
Sharipova, O. S. & Nadon, G.O. (2012). Garmonizatsiya diyalnosti yak protses zabezpechennya ekonomichnoyi bezpeki pidpriemstva [Harmonization of activities as a process of ensuring the economic security of the enterprise]. Project Management and Production Development: Zn.uk.pr. Lugansk: SNU im. V.Dalya, no. 1 (41), pp. 50–55. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.