РОЛЬ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ І МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПОГЛИБЛЕННІ ВМІНЬ І НАВИЧОК СПРИЙНЯТТЯ МУЗИКИ У СТУДЕНТІВ-ХОРЕОГРАФІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.129081Ключові слова:
музична освіта, мета і зміст навчання, сприйняття музики студентами-хореографамиАнотація
Основною формою навчально-виховного процесу у студентів-хореографів є урок музичного мистецтва, який поєднує в собі: музичне навчання, музичне виховання і музичний розвиток студентів-хореографів. Метою і змістом музичної освіти є формування музичної культури особистості, що передбачає виховання і самовиховання музичного та естетичного внутрішнього світу студента-хореографа. Інструментом засвоєння знань, формування вмінь і навичок є методи і принципи музичного навчання. Вони передбачають взаємодію вчителя-хореографа, концертмейстера та студента у процесі художньо-естетичного спілкування на уроці музичного мистецтва. Метою і змістом музичної освіти є формування музичної культури студента, що передбачає виховання його музичного і естетичного внутрішнього світу на лекціях і уроках музичного мистецтва.Посилання
Zgurskyi, A.S. (2006). Tanets yak zasib vykhovannia plastychnoi maisternosti [Dance as a Means of Educating Plasticity Skills]. Kyiv, 168 p. [in Ukrainian].
Masol, L.M. (2006). Zahalna mystetska osvita. Teoriia i praktyka: monohrafiia [General Artistic Education. Theory and Practice: Monograph]. Kyiv: Promin, 432 p. [in Ukrainian].
Mykhailychenko, O.V. (2004). Osnovy zahalnoi ta muzychnoi pedahohiky [Fundamentals of General and Musical Pedagogy]. Theory and History: Teaching Aid for Students of Music Specialties. Sumy: Nauka, 210 p. [in Ukrainian].
Oleksiuk, O.M. (2006). Muzychna pedahohika [Musical Pedagogy]. Teaching Aid, Kyiv: KNUKiM, 188 p. [in Ukrainian].
Otych, O.M. (2008). Mystetstvo rozvytku indyvidualnosti pedahoha. Istorychnyi i metodolohichnyi aspekt: monohrafiia [The Art of the Development a Teacher’s Individuality. Historical and Methodological Aspect: Monograph]. Chernivtsi: Zelena Bukovyna, 440 p. [in Ukrainian].
Padalka, H.M. (2008). Pedahohika. Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin [Pedagogics. Theory and Methodology of Teaching Artistic Disciplines]. Kyiv: Osvita Ukrainy, 274 p. [in Ukrainian].
Rudnytska, O.P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogics: General and Artistic]. Ternopil: Navchalna Knyha, 284 p. [in Ukrainian].
Cherkasov, V.F. (2016). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity [Theory and Methodology of Music Education]. Teaching Aid. The Series Alma Mater. Kyiv: Akademia Publishing House, 240 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.