ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ СИНЕРГІЄЮ КЛАСУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.129087Ключові слова:
професійна освіта, управління синергією класу, робота у командах та різнорівневих групах, педагогічні технології, планування уроку, мотивації освітиАнотація
У статті обґрунтовано синергетичну надефективність педагогічної макротехнології “Управління синергією класу”, яка базується на компетентнісному, діяльнісному, суб’єкт-суб’єктному та синергетичному підходах та є поєднанням відомих технологій розвивального, проблемного, інтерактивного, колективного, групового і модульного навчання. Запропоновано технології мотивації навчання та організації самоуправління, поетапного інсайту та освоєння діяльності, планування уроків та розвитку кожного учня класу.Посилання
Artyushina, M.V.(2008). Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment: navch. Posibnyk [Psychology of activity and teaching management: teaching. Manual]. Kyiv,329p. [in Ukrainian].
Artyushina, M.V.(2013). Metody i pryiomy motyvuvannia i stymuliuvannia navchalnoi diialnosti studentiv [Methods and techniques for motivating and stimulating students’ educational activities]. Bulletin of Zhytomyr State University named after Ivan Franko. Zhytomyr, іssue 3 (69), pp. 25–32. [in Ukrainian].
Badmayev, B.C. (1998). Psykholohyia y metodyka uskorennoho obuchenyia: ucheb. Posobye [Psychology and the method of accelerated learning: study. Allowance]. Humanitarian ed. Center VLADOS. Moscow. 272 p. [in Russian].
Bespalko, V.P. (1989). Slahaemye pedahohycheskykh tekhnolohyi [Terms of Pedagogical Technologies]. Pedagogics. Moscow,192 p. [in Russian].
Okhremenko, S.V. (2016). Alhorytm reaktyvnoho osvoiennia diialnosti [Algorithm of reactive development of activity].Scientific works of the university “DonNTU”. Series: Pedagogy, Psychology and Sociology. No. 1-2 (18-19), pp.112 – 125. [in Ukrainian].
Okhremenko, S.V. (2017). Mozhlyvosti formuvannia ta rozvytku profesiinoi kompetentnosti na osnovi adaptyvnoi onlain tekhnolohii i system CRM i ERP [Possibilities of formation and development of professional competence on the basis of adaptive online technology and CRM and ERP / SV systems]. Electronic Journal of Professional Theory and Practice of Professional Education. Issue 12 (1). Mode of access: http://tmpo.ivet-ua.science/images/Vol.12/Okhremenko_12.pdf [in Ukrainian].
Selevko, G.K. (2005). Entsiklopediya obrazovatelnykh tekhnologiy V 2-kh t.T.1 [Encyclopedia of Educational Technologies In 2 t. T. 1]. People’s Education. Moscow, 554p.[in Russian].
Cold, M.A. (2001). Psikhologiya intellekta: paradoksy issledovaniya [Psychology of intelligence: paradoxes of research]. St. Petersburg: Peter, 272 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.