МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Ірина Гириловська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131338

Ключові слова:

моніторинг, етапи моніторингу, професійна компетентність, професійна підготовка, майбутній кваліфікований робітник, професійно-технічний навчальний заклад

Анотація

У статті здійснено аналіз моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників як педагогічної проблеми; обґрунтовано авторське бачення понять “професійна компетентність випускника професійно-технічного навчального закладу”, “професійна підготовка майбутнього кваліфікованого робітника”; уточнено поняття “моніторинг якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників”; виокремлено та охарактеризовано етапи проведення моніторингу якості професійної підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів.

Біографія автора

Ірина Гириловська

кандидат педагогічних наук, докторант Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ

Посилання

Zeer, E.F. (2003). Psihologiya professiy: ucheb. posob. dlya studentov vuzov [Sychology of professions: textbook. help. for university students]. Moscow, Akademicheskiy proekt, 336 p. [in Russian].

Markova, A.K. (1996). Psihologiya professionalizma [Рsychology of professionalism]. Moscow, Znanie, 308 p. [in Russian].

Podoliak, L.H.(2006). Psykholohiia vyshchoi shkoly: navch. posib. [Psychology of Higher School: a manual]. Kyiv, TOV “Fil-studiia”, 320 p. [in Ukrainian].

Sysoieva, S.O. (2010). Problemy neperervnoi profesiinoi osvity: tezaurus naukovoho doslidzhennia: nauk. vyd. [Problems of continuing professional education: thesaurus of scientific research]. Kyiv, Vyd. dim “EKMO”, 362 p. [in Ukrainian].

Schruder, H. (1999). Theorie und Praxis der Erziehung [The theory and practice of education]. Munchen, 103 p. [in Germany].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті