ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131339Ключові слова:
соціалізація, інтеграція, інтегративний підхід, навчальний процес, зміст освіти, професійна підготовкаАнотація
У статті обґрунтувано доцільність інтегративного підходу як засобу соціалізації студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано впровадження у навчальний процес інтегративних курсів з метою вирішення проблеми співвідношення базових та гуманітарних предметів у вузах технічного профілю. У процесі соціалізації студентської молоді інтеграційні процеси спроможні забезпечити формування мотивації до професійної діяльності, адаптації студентів і випускників в умовах реального соціального середовища.Посилання
Honcharenko, S. U. (2000). Zmist zahalnoi osvity i yii humanitaryzatsiia [Contents of general education and its humanization]. The continuous vocational education: the problems, searching, and perspectives. Kyiv: VIPOL, pp. 81–107. [in Ukrainian].
Kozakov, V. A. (2002). Psykholoho-pedahohichna pidhotovka v nepedahohichnykh universytetakh [Psychological-pedagogical training in non-pedagogical universities]. Higher education of Ukraine, no. 3, pp. 37–42. [in Ukrainian].
Kozlovska, I. M. (1998). Nauka i mystetstvo: intehratsiini aspekty [Contents of general education and its humanization]. The dialogue of culturec, vol.3, pp.135–142. [in Ukrainian].
Mishchyk, L. I. (1997). Teoretyko-metodolohichni osnovy profesiinoi pidhotovky sotsialnoho pedahoha u zakladakh vyshchoi osvity [The theoretical and methodological foundations of vocational training of social teacher in higher education institutions]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].
Khutorskoi, A. V. (2001). Sovremennaia dydaktyka [Modern Didactics]. Saint Petersburg: Pyter, 544 р. [in Russian].
Yakymovych, O. N. & Ilchyshyn, Ya. V. (2016). Vplyv seredovyshcha vyshchoho navchalnoho zakladu na profesiine vykhovannia maibutnikh fakhivtsiv [Influence of the environment of a higher educational institution on professional education of future specialists]. The modern information technologies and innovative methods of training in the process of preparing the specialists: the methodology, theory, experience, and problems. No. 46, pp. 350–354. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.