МОНІТОРИНГ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ РОБОТИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Сергій Карасєвич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131343

Ключові слова:

моніторинг готовності майбутніх учителів фізичної культури, фізкультурно-спортивна робота, діагностика підготовки майбутніх учителів фізичної культури, учителі фізичної культури

Анотація

У статті висвітлено моніторинг готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах на основі аналізу програм фахових дисциплін та діагностики стану їх підготовки. Виявлено відсутність єдиної науково обґрунтованої системи формування професійних фізкультурно-спортивних знань і умінь, якими необхідно озброювати майбутнього вчителя фізичної культури. Встановлено відповідні причини. Здійснено діагностику підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, яка показала недостатню готовність вчителів фізичної культури до цього виду діяльності, незнання своїх функцій в галузі фізкультурно-спортивної роботи, недостатню методичну та практичну готовність до організації та проведення фізкультурно-спортивної роботи з учнями тощо.

Біографія автора

Сергій Карасєвич

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри спортивних дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Azhyppo, O. Yu. (2013). Teoretyko-metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do profesiinoi diialnosti v zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh [Theoretical-methodical bases of preparation of future teachers of physical culture for professional work in secondary schools]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kharkiv, 485р. [in Ukrainian].

Artemovych, O. I. (2004). Vplyv riznykh vydiv fizkulturno-sportyvnykh zaniat na riven fizychnoho zdorovia pidlitkiv [The effect of different types of sports and physical training on the physical health of adolescents]. Modern problems of physical education and sport pupils and students of Ukraine. Sumy: SumDPU, рр. 178–183. [in Ukrainian].

Hilova, I. (2007). Vprovadzhennia innovatsiinykh tekhnolohii ta yikh elementiv na urokakh fizychnoi kultury [The introduction of innovative technologies and their components in the lessons of physical culture]. Physical education in school, no 3. рр. 22–24. [in Ukrainian].

Driukov, V. O. (2007). Ratsionalnist sportyvnoi pidhotovky [The rationality of athletic training]. The Olympic arena, no. 11. рр. 6–8. [in Ukrainian].

Zakharina, Ye. A. (2012). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi ta pozashkilnoi ozdorovcho-vykhovnoi roboty: teoriia ta metodyka: monohrafiia [Professional training of future teachers of physical culture to extracurricular and after-school recreational and educational work: theory and methodology]. Zaporozhye: CPU, 439 р. [in Ukrainian].

Masliuk, R. V. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury v systemi “pedahohichnyi koledzh – pedahohichnyi universytet” [Professional training of future teachers of physical culture in the system of “pedagogical College and pedagogical University”]. Candidate’s thesis. Uman, 286 p. [in Ukrainian].

Maksymchuk, B. A. (2007). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do orhanizatsii sportyvno-masovoi roboty [Training of future primary school teachers to the organization of sports-mass work]. Candidate’s thesis. Vinnitsa, 176р. [in Ukrainian].

Onopriienko, O. V. (2009). Formuvannia bazovykh profesiinykh kompetentnostei maibutnoho vchytelia fizychnoi kultury u protsesi vyvchennia fakhovykh dystsyplin [The formation of the basic professional competence of future teacher of physical culture in the process of studying of special disciplines]. Extended abstract of candidate’s thesis. Cherkassy, 20 р. [in Ukrainian].

Platonov, V. N. (2004). Sistema podgotovki sportsmenov v olimpiyskom sporte. Obshchaya teoriya i ee prakticheskie prilozheniya [The system of preparation of sportsmen in Olympic sport. The General theory and its practical applications]. Kyiv: Olympic literature, 808 p. [in Russian].

Shyian, B. M. (2001). Pidhotovka vchytelia fizychnoi kultury tretoho tysiacholittia [Training of teachers of physical culture of the third Millennium]. The concept of development а branch of physical training and sports in Ukraine, vol.2. Rivne, рр. 371–374. [in Ukrainian].

Sushchenko, A. V. (2011). Rozvytok pedahohichnoi tvorchosti maibutnikh uchyteliv fizychnoho vykhovannia v khodi pedahohichnoi praktyky [The development of pedagogical creativity of future physical education teachers during teaching practice]. Pedagogy of formation of creative personality in higher and secondary schools. Zaporozhye, Vol.19. рр. 275–280. [in Ukrainian].

Tymoshenko, O. V. (2008). Optymizatsiia profesiinoi pidhotovky maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury: monohrafiia [Optimization of professional preparation of future teachers of physical culture: monograph.]. Kyiv: NPU im. M. P. Dragomanov, 422 р. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті