МЕТОДИКА ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОМУ ПРОГРАМУВАННЮ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131347Ключові слова:
методика навчання, фундаменталізація, ІТ-фахівець, об’єктно-орієнтоване програмування, цілі навчання, зміст навчання, методи навчання, дидактичні засоби, продуктивна діяльністьАнотація
Стаття присвячена проблемі підвищення якості навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій на засадах фундаменталізації освіти. Розроблено систему навчальних, розвивальних та виховних цілей навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню за умови фундаменталізації освіти. Визначено умови фундаменталізації змісту навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх ІТ-фахівців. Описано методику організації продуктивної навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекційних та практичних занять.Посилання
Badd, T. (1997). Obektno-orientirovannoe programmirovanie v deystvii [Object-oriented programming in action]. St. Petersburg: Piter, 464 p. [in Russian].
Bardus, I. O. (2017). Vyznachennia zakonomirnostei rozvytku prohramnoho zabezpechennia kompiuternoi tekhniky yak umova fundamentalizatsii profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u haluzi informatsiinykh tekhnolohii [Determination of the regularities of the software evolution of computer engineering as the condition of the fundamentalization of professional training of future specialists in the field of information technologies]. Scientific notes of the Berdyansk State Pedagogical University. Pedagogical sciences. Berdiansk: FO-P Tkachuk O.V., vol. 3, pp. 94–101. [in Ukrainian].
Bardus, I. O. (2018). Metody fundamentalizovanoho navchannia maibutnikh fakhivtsiv u haluzi informatsiinykh tekhnolohii vykonuvaty produktyvnu diialnist [Methods of fundamental training of future IT professionals in productive activities]. Key issues of scientific research in the field of pedagogy and psychology in the XXI century. Lviv: HO “Lvivska pedahohichna spilnota”, vol. 1, pp. 53–56. [in Ukrainian].
Bardus, I. O. (2017). Struktura ta zmist profesiinoi kompetentnosti fakhivtsiv u haluzi informatsiinykh tekhnolohii [Structure and content of professional competence of specialists in the field of information technologies]. Problems of engineering and pedagogical education. Kharkiv: Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia (UIPA), vol. 54–55, pp. 55–64. [in Ukrainian].
Bardus, I. O. (2017). Fundamentalizatsiia zmistu profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u haluzi informatsiinykh tekhnolohii do produktyvnoi diialnosti [Fundamentalization of the content of professional training of future specialists in the field of information technologies to productive activity]. Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: pedagogy. Ternopil, vol. 3, pp. 74–81. [in Ukrainian].
Bardus, I. O. (2016). Filosofski zasady kontseptsii fundamentalizatsii profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u haluzi informatsiinykh tekhnolohii [Philosophical Foundations of concept of fundamentalization training of future specialists in information technology]. Problems of engineering and pedagogical education. Kharkiv: Ukrainska inzhenerno-pedahohichna akademiia (UIPA), vol. 52–53, pp. 7–17. [in Ukrainian].
Bublyk, V. V. (2015). Obiektno-oriientovane prohramuvannia [Object-oriented programming]. Kyiv: IT-knyha, 624 p. [in Ukrainian].
Hrytsiuk, Yu. I. & Rak, T. Ye. (2011). Obiektno-oriientovane prohramuvannia movoiu S++ [Object-Oriented Programming in C ++]. Lviv: LDU BZhD Publ, 404 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.