ЦІННІСНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ МОВНОЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Ірина Западинська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131490

Ключові слова:

мовна поведінка, освіта, ціннісний підхід, гуманітарна освіта, мовна особистість

Анотація

У контексті процесів реформування в Україні перед освітою постають завдання підготовки людини до життя в якісно нових соціальних та економічних умовах. Для цього освіта і система виховання повинні переорієнтуватися на формування у студентів інноваційного типу мислення та дій. Назріла потреба підготовки людини до життя у глобалізованому просторі, де відбуваються значні динамічні зміни та істотний вплив на особистість. У сучасних умовах іноземне спілкування стало важливим компонентом майбутньої професійної діяльності спеціаліста, у зв’язку з чим значно збільшується роль дисципліни “Іноземна мова” в немовних ВНЗ. У статті обґрунтовано сутність ціннісного підходу щодо формування мовної поведінки фахівців економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. Визначено напрямок розвитку сучасної економічної освіти.

Біографія автора

Ірина Западинська

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземної філології та перекладу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ

Посилання

Valeeva, A. F. (2003). Yazyikovoe povedenie v polietnicheskom obschestve (sotsiologicheskaya diversifikativnost) [Linguistic behavior in a multiethnic society (sociological diversification)]. (Ed.). G. V. Dyilnova. Publishing house of the Saratov University, 312 p. [in Russian].

Vinokur, T. G. (1993). Movets i sluhach. Varianty movnoi povedinky [Speech and listener. Variations of linguistic behavior]. Moscow: Science, 172 p. [in Ukrainian].

Vikulina, M. A. (2001). Realizatsiya lichnostno-orientirovannogo protsessa podgotovki pedagogov [Realization of the person-oriented process of teacher training]. Novgorod: Publishing house, 153p. [in Ukrainian].

Zhinkin, N. I. (1982). Rech kak provodnik informatsii [Speech as a conduit of information]. Moscow: Science, 160p. [in Russian].

Zimnyaya, I. A. (1978). Psihologicheskie aspekty i obucheniya govoreniyu na inostrannom yazyike [Psychological aspects of learning to speak in a foreign language]. Moscow: Education, 160p.

Bakaeva, G. E., Borisenko, O. A., Zuenok, I. I., Ivanischeva, V. O., Klimenko, L. Y., Kozimirska, T. I. & Kostritska, S. I. et al (2005). Programa z angliyskoyi movy dlia profesiynogo spilkuvannya [English language program for professional communication]. Kyiv: Lenvit, 119p. [in Ukrainian].

Strategiya reformuvannya osviti v Ukrayini: rekomendatsiyi z osvitnoyi polityk (2003). [Strategy for reforming education in Ukraine: recommendations on educational policy]. Kyiv: K. I. C. 296 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті