DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131491

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ВИРОБНИЧОГО КЛАСТЕРУ

Ліна Короткова

Анотація


У статті розкрито сутність термінів “умови”, “педагогічні умови”, обґрунтовано сукупність педагогічних умов, які сприяють ефективному формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеру: формування позитивної мотивації до оволодіння сучасними виробничими технологіями, оновлення змісту професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг на основі модульно-компетентнісного підходу, застосування інноваційних педагогічних технологій, впровадження інтегративного навчально-методичного забезпечення.

Ключові слова


умови; педагогічні умови; майбутні фахівці сфери послуг; мотивація; інноваційні технології; інтегративне навчально-методичне забезпечення

Повний текст:

PDF

Посилання


Babanskiy, Yu. K. (2005). Optimizatsiya uchebno-vospitatelnogo protsessa. Metodicheskiye osnovy [Optimization of teaching and educational process. Methodological fundamentals]. Moscov, 193 p. [in Russian].

Belyayeva, A. P. (1997). Integrativno-modulnaya pedagogicheskaya sistema professionalnogo obrazovaniya: Monografiya [Integrative-module pedagogical vocational training system: Monograph]. Saint Peterburg, 227 p. [in Russian].

Lytvyn, A. Y. (2010). Pedahohichni umovy informatyzatsiyi navchalno-vykhovnoho protsesu v PTNZ budivelnoho profilyu [Pedagogical conditions for informatization of teaching and educational process at vocational schools professionally-oriented in construction]. Pedagogy and psychology of professional education, no. 5, pp. 65–78. [in. Ukrainian].

Matiykiv, I. M. (2008). Psykholohichni umovy formuvannya profesiynoyi kompetentnosti uchniv profesiyno-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv sfery obsluhovuvannya [Psychological conditions for formation of professional competence of pupils of vocational schools of services sector]. Candidate’s thesis. Ivano-Frankivsk, 240 p. [in. Ukrainian].

Moroz, I. V. (2004). Pedahohichni umovy zastosuvannya kredytno-modulnoyi systemy navchannya studentiv ekonomichnykh fakultetiv VNZ [Pedagogical conditions of usage of credit based modular learning for students of faculties of economics of higher education institutes]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr, 20 p. [in. Ukrainian].

Polozhennya pro osvitno-kvalifikatsiyni rivni (stupenevu osvitu) (Postanova KM Ukrayiny vid 20.01.1998 r. № 65) [Regulations on education and qualification level (graded education) (Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine from 20.01/1998 №65)]. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/65-98. [in. Ukrainian].

Polonskiy, V. M. (2004). Slovar po obrazovaniyu i pedagogike [Dictionary of education and pedagogics]. Moscov, 512 p. [in Russian].

Radkevych, V. O. (2011). Suchasni chynnyky rozvytku profesiynoho navchannya v umovakh vyrobnytstva [Modern evolution factors of professional shop training]. Professional training in production: sciences works. Kyiv, vol. 4, pp. 18–27. [in. Ukrainian].

Radkevych, V. O. (2003). Problemy profesiynoho navchannya na vyrobnytstvi [Problems of professional shop training]. Professional training in production: sciences works. Kyiv, vol. 1, pp. 46–53. [in. Ukrainian].

Slovnyk ukrayinskoyi movy. Akademichnyy tlumachnyy slovnyk (1970-1980) [Dictionary of the Ukrainian language. Academic definition dictionary]. Available at: http://sum.in.ua. [in. Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бабанский Ю. К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. Методические основы. М.: педагогика, 2005. 193 с.

Беляева А. П. Интегративно-модульная педагогическая система профессионального образования: Монография. – С.-Петербург: Радом; Институт профтехобразования РАО, 1997. 227 с.

Литвин А. И. Педагогічні умови інформатизації навчально-виховного процесу в ПТНЗ будівельного профілю. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2010. № 5. С. 65–78.

Матійків І. М. Психологічні умови формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів сфери обслуговування: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Прикарпат. нац. ун-т імені Василя Стефаника. Івано-Франківськ, 2008. 240 с.

Мороз І. В. Педагогічні умови застосування кредитно-модульної системи навчання студентів економічних факультетів ВНЗ: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / – ЖДУ ім. І. Франка. Житомир, 2004. 20 с.

Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту). [Електронний ресурс]: Постанова КМ України від 20.01.1998 р. № 65URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/65-98-%D0%BF (дата звернення: 06.02.2018).

Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике. М.: Высш. шк., 2004. 512 с.

Радкевич В. О. Сучасні чинники розвитку професійного навчання в умовах виробництва. Професійне навчання на виробництв: зб.наук.пр. Київ, 2011. Вип.4. С. 18-27.

Радкевич В. О. Проблеми професійного навчання на виробництві. Професійне навчання на виробництві: зб. наук. пр. Київ, 2003. Вип. 1. С. 46–53.

Словник української мови. Академічний тлумачний словник (1970–1980) [Електронний ресурс]. URL: http://sum.in.ua (дата звернення: 05.02.2018).




ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)