ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА КОГНІТИВНІ ПРОЦЕСИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ПЕРШОГО КУРСУ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Галина Колесник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131499

Ключові слова:

когнітивний процес, емоції, мовленнєва компетенція, регуляція поведінки, спілкування

Анотація

Стаття присвячена дослідженню взаємовпливу емоційних та когнітивних процесів. Особливу увагу автор звертає на роль емоційного стану під час вивчення іноземної мови студентами першого року навчання. У статті визначаються ключові функції емоцій в пізнавальній діяльності. Автор припускає, що надмірні емоційні переживання викликають суттєві зміни в когнітивних процесах і мають дезорганізуючий вплив. Враховуючи всі аспекти питання, автор пропонує стратегію щодо подолання надмірної схвильованості, регуляції емоцій та успішного формування мовленнєвої компетенції у студентів під час вивчення іноземної мови.

Біографія автора

Галина Колесник

викладач кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Brushlynskyi, A.V. (1997). Psihologiya sub’ekta v izmenyayushchemsya obshchestve [The psychology of the subject in a changing society]. Psyihological Journal, vol.18, no.2, pp. 18–32. [in Russian].

Vigotskij, L.S. (1982). Sobranie sochinenij v 6 t. [Collected works in 6 volumes]. Moscow, vol. 2, 504 p. [in Russian].

Vilyunas, V.K. (1976). Psihologiya ehmocionalnyh yavlenij [Psychology of emotional phenomena]. Moscow: MGU Publ., 142 p. [in Russian].

Zhane Per (2010). Psihologicheskaya ehvolyuciya lichnosti [Psychological evolution of personality]. Moscow: Akademicheskij proekt, 339 p. [in Russian].

Kachanov, A.F. (2012). Vliyanie ehmocionalnogo intellekta na izuchenie inostrannyh yazykov u podrostkov [The influence of emotional intelligence on the study of foreign languages in adolescents]. North Caucasian Psychological Bulletin, no.10(4), pp. 25–27. [in Russian].

Leontev, D.A. (1997). Odnopsishiya. Flogiston [Electronic resource]. Available at: http//flogiston.ru/articles/humor/ (accessed 4 February 2018). The name of the screen. [in Russian].

Lyalina, Ya. I. (2014). Issledovanie ehmocionalno-affektivnoj sfery lichnosti v trudah Teodyulya Ribo [Investigation of the emotional-affective sphere of the personality in the writings of Theodule Ribot]. Sovremennaya psihologiya: materialy II Mezhdunar. nauch. konf. – Modern psychology: Proceedings of the 2nd Scientific Conference. Perm: Merkurij, pp. 1–6. Available at: https://moluch.ru/conf/psy/archive/111/6001/(accessed 16 February 2018). The name of the screen. [in Russian].

Nosenko, E.L. & Kovriga, N.V. (2003). Emocіjnij іntelekt: konceptualіzacіya fenomenu, osnovnі funkcіi [Emotional intelligence: the conceptualization of the phenomenon, the main functions]. Kyiv, 159 p. [in Ukrainian].

Vilyunasa, V.K. & Gippenreiter, Yu.B. (1984). Psihologiya ehmocii. Teksty [Psychology of emotions. Texts]. Moscow: MGU Publ., 288 p. [in Russian].

Rubіnshtein S.L. (1973). Problemy zahalnoi psykholohii [Problems of general psychology]. Moscow: Pedahohika, 423 p. [in Ukrainian].

Spinoza, B. (1957). Izbrannye proizvedeniya [Selected works]. Moscow, vol.1, 631 p. [in Russian].

Spirkin, A. H. (2004). Filosofiya [Philosophy]. Textbook, issue 2. Moscow: Hardariky, pp. 59–66. [in Ukrainian].

Frijda, N. H. (1994). Emotions are functional, most of the time. In P. Ekman & R. J. Davidson (Eds.), The nature of emotion (pp. 112–136). NY: Oxford University Press [in English].

Krashen, S.D. (1982). Principles and Practice in Second Language Acquisition. Pergamon Press Inc., 203 p. Available at: http://www.sdkrashen.com/content/books/principles_and_practice.pdf/(accessed 6 March 2018). The name of the screen. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті