ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДОМ КЕЙСІВ

Автор(и)

  • Валентина Самілик

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131621

Ключові слова:

готовність до природоохоронної діяльності, професійна підготовка, майбутні учителі біології, професійно-орієнтовані методи, кейс-метод

Анотація

Підготовка майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності є органічною складовою професійної підготовки сучасного фахівця. У свою чергу це детермінує потребу в модернізації організаційно-педагогічних умов освітнього процесу, пошуку професійно-орієнтованих форм та методів навчання і виховання.

У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльності. Висвітлено вклад науковців у реалізацію цього аспекту. Обґрунтовано особливе значення професійно-орієнтованих методів в освітньому процесі. Визначено основні функції кейс-методу в контексті формування готовності до природоохоронної діяльності.

Біографія автора

Валентина Самілик

аспірант кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

Посилання

Biletska, H. A. (2004). Pedahohichni umovy intehratsii fundamentalnykh i profesiino oriientovanykh dystsyplin u pidhotovtsi ekolohiv [Pedagogical conditions of integration of fundamental and professionally oriented disciplines in training of future ecologists].Candidate’s thesis. Khmelnytskyi, 256 р. [in Ukrainian].

Gerasimenko, K. M. (2011). Ispolzovanie tekhnologii case-study v protsesse professionalnoy podgotovki pedagogicheskikh kadrov [The use of technology case-study in the process of professional training of teaching staff]. Dopolnitelnoe professionalnoe obrazovanie v usloviyakh modernizatsii: materialy tretey vserossiyskoy nauchno-prakticheskoy internet-konferentsii – The additional vocational education in the conditions of modernization: Proceedings of the 3rd All-Russian Scientific and Practical Internet Conference. (pp.46–48). (Ed.). M. V. Novikov. Yaroslavl. [in Russian].

Dolhorukov, A. Metod case-study kak sovremennaia tekhnolohyia professyonalno-oryentyrovannoho obuchenyia [Case-study method as a modern technology of vocational training]. Available at: http://www.evolkov.net/case/case.study.html. [in Russian].

Zakon Ukrainy “Pro osvitu” (2008). [The Law of Ukraine “On Education”]. Available at: http://www.osvita.org.ua. [in Ukrainian].

Zvit WWF Zhyva Planeta (2012). [WWF’s Living Planet Report]. Available at: http://wwf.panda.org/uk/?204759/LPR-2012. [in Ukrainian].

Liulenko, S. (2017). Hromadski pryrodookhoronni orhanizatsii ta napriamy yikh ekolohichnoi diialnosti [The public environmental protection organizations and their ecological activities]. Yoth & market, vol. 3, р. 6. [in Ukrainian].

Samilyk, V. I. (2016). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv biolohii do pryrodookhoronnoi diialnosti zasobom keis-metodu u protsesi profesiinoi pidhotovky [Forming future teachers of Biology readiness to environmental protection activity by means of a case-method in the process of professional training]. Aktualni pytannia suspilnykh ta humanitarnykh nauk. Materialy VI Mizhnarodnoi internet-konferentsii molodykh uchenykh i studentiv 27-29 veresnia 2016 r. – Topical issues of the social sciences and the humanities. – Proceedings of the VI International Internet Conference of Young Scientists and Students, September the 27-29, 2016. (pp.83–85). Hlukhiv. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті