МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО СЦЕНІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131622Ключові слова:
майбутній учитель музики, сценічне партнерство, ансамблеве виконавство, педагогічні умови, форми та методи навчанняАнотація
У статті розкрито методичні особливості формування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства. Дефініція сценічного партнерства розглядається з позиції феномену комунікації як загальної професійної якості вчителя та з позиції сценічного виступу музиканта-виконавця. Засобом формування готовності виокремлюється ансамблеве виконавство, зокрема вокальний ансамбль, який найбільш яскраво демонструє партнерські якості музикантів.
Окреслено ієрархію педагогічних умов формування готовності до сценічного партнерства у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано алгоритм поетапного впровадження форм та методів реалізації педагогічних умов.Посилання
Ashytok, N. (2017). Pidhotovka pedahohiv do fachovoi komunikatyvnoi diialnosti [Training of teachers for professional communication activities]. Youth & market, no.10 (153), pp. 6 –10. [in Ukrainian].
Bym-Bad, B.M. (2002). Pedahohicheskaia antropolohiia: kurs lektsiy [Pedagogical anthropology: course of lectures]. Moscow: URAO, p. 208. [in Russian].
Kozyr, A.V. (2008). Profesiyna maysternist uchyteliv muzyky: teoriia i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity [Professional skills of music teachers: theory and practice of forming within the system of multilevel education]. Kyiv: NPU, 378 p. [in Ukrainian].
Komarovska, O.A. (2012). Zdibnosti do stsenichnoho vystupu v strukturi khudozhnoi obdarovanosti osobystosti [Scenic performance skills in the structure of artistic talented personality]. Scientific journal of NPU. Ser.14. Theory and methods of artistic education. Kyiv: NPU, vol. 13, pp. 6–11. [in Ukrainian].
Lokarieva, H.V. & Stadnichenko, N.V. (2012). Problemy formuvannia profesiynoho spilkuvannia maybutnikh aktoriv [Problems of professional formation of communication of future actors]. A Bulletin of the Zaporizhzhya National University, no.2 (18), pp. 127 – 131. [in Ukrainian].
Khu Manli (2017). Metodyka pidhotovky kerivnyka vokalnoho ansamblu v systemi vyshchoi muzychno-pedahohichnoi osvity Ukrainy ta Kytayu [Methods of training of the leader of the vocal ensemble in the system of higher musical-pedagogical education of Ukraine and China]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 23 p. [in Ukrainian].
Iasvyn, V. A. (1997). Obrazovatelnaia sreda: ot modelirovaniia k proektirovaniyu [Educational environment: from modeling to designing]. TsKFL RAO, 248 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.