МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО СЦЕНІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА

Автор(и)

  • Хуан Ханьцзе

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131622

Ключові слова:

майбутній учитель музики, сценічне партнерство, ансамблеве виконавство, педагогічні умови, форми та методи навчання

Анотація

У статті розкрито методичні особливості формування готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства. Дефініція сценічного партнерства розглядається з позиції феномену комунікації як загальної професійної якості вчителя та з позиції сценічного виступу музиканта-виконавця. Засобом формування готовності виокремлюється ансамблеве виконавство, зокрема вокальний ансамбль, який найбільш яскраво демонструє партнерські якості музикантів.

Окреслено ієрархію педагогічних умов формування готовності до сценічного партнерства у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Обґрунтовано алгоритм поетапного впровадження форм та методів реалізації педагогічних умов.

Біографія автора

Хуан Ханьцзе

аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Ashytok, N. (2017). Pidhotovka pedahohiv do fachovoi komunikatyvnoi diialnosti [Training of teachers for professional communication activities]. Youth & market, no.10 (153), pp. 6 –10. [in Ukrainian].

Bym-Bad, B.M. (2002). Pedahohicheskaia antropolohiia: kurs lektsiy [Pedagogical anthropology: course of lectures]. Moscow: URAO, p. 208. [in Russian].

Kozyr, A.V. (2008). Profesiyna maysternist uchyteliv muzyky: teoriia i praktyka formuvannia v systemi bahatorivnevoi osvity [Professional skills of music teachers: theory and practice of forming within the system of multilevel education]. Kyiv: NPU, 378 p. [in Ukrainian].

Komarovska, O.A. (2012). Zdibnosti do stsenichnoho vystupu v strukturi khudozhnoi obdarovanosti osobystosti [Scenic performance skills in the structure of artistic talented personality]. Scientific journal of NPU. Ser.14. Theory and methods of artistic education. Kyiv: NPU, vol. 13, pp. 6–11. [in Ukrainian].

Lokarieva, H.V. & Stadnichenko, N.V. (2012). Problemy formuvannia profesiynoho spilkuvannia maybutnikh aktoriv [Problems of professional formation of communication of future actors]. A Bulletin of the Zaporizhzhya National University, no.2 (18), pp. 127 – 131. [in Ukrainian].

Khu Manli (2017). Metodyka pidhotovky kerivnyka vokalnoho ansamblu v systemi vyshchoi muzychno-pedahohichnoi osvity Ukrainy ta Kytayu [Methods of training of the leader of the vocal ensemble in the system of higher musical-pedagogical education of Ukraine and China]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 23 p. [in Ukrainian].

Iasvyn, V. A. (1997). Obrazovatelnaia sreda: ot modelirovaniia k proektirovaniyu [Educational environment: from modeling to designing]. TsKFL RAO, 248 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті