КОМПОНЕНТНИЙ СКЛАД ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ БОРТПРОВІДНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.131624Ключові слова:
готовність, готовність до професійної діяльності, майбутні бортпровідники, структура, компонент, компонентний склад, структура готовностіАнотація
Автор аналізує праці українських і зарубіжних учених з метою уточнення сутності поняття “готовність майбутніх фахівців до професійної діяльності” і надання власного визначення готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності. У статті розглянуто структуру готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності; визначено, що структура готовності майбутніх бортпровідників до професійної діяльності складається з п’яти взаємопов’язаних компонентів, а саме: ціннісно-цільового, когнітивно-змістового, процесуально-діяльнісного, оцінно-результативного, рефлексійного.Посилання
Budak, S.V. (2008). Formuvannia hotovnosti studentiv do inshomovnoi diialnosti z doshkilnykamy [Formation of students’ readiness to foreign-language activities with preschoolers]. Kyiv: Slovo Publ., 288 p. [in Ukrainian].
Kotenko, N. O. (2013). Formuvannia hotovnosti do profesiinoi diialnosti maibutnikh tekhnikiv haluzi zviazku v protsesi navchalnykh praktyk [Formation of readiness to professional activities among the future technicians of telecommunications industry during the educational practice]. Сandidate’s thesis. Vinnytsia, 277 p. [in Ukrainian].
Marigodov, V. K. & Motornaya, C. Ye. (2004). Pedagogika i psikhologiya: aspekty aktivizatsii tvorchestva i gotovnosti k professionalnoy deyatelnosti [Pedagogy and psychology: aspects of actualization of creativity and readiness to professional activities]. Doctor’s thesis. Sevastopol: SevNTU Publ., 170 p. [in Russian].
Pelekh, Yu. V. (2010). Teoretyko-metodychni zasady tsinnisno-smyslovoi hotovnosti maibutnoho pedahoha do profesiinoi diialnosti [Theoretical and methodical foundations of future teachers’ value-based readiness to professional activities]. Kyiv, 36 p. [in Ukrainian].
Polozenko, O. V. (2014). Model formuvannia psykholohichnoi hotovnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi do profesiinoi diialnosti [Model of forming future agrarian readiness to professional activities]. Problems of modern pedagogic education. Series: pedagogy, psychology. Yalta: RYO KHU Publ., vol. 46., part. 4., pp. 213–220. [in Ukrainian].
Shvets, D. V. (2016). Pidhotovka maibutnikh ofitseriv MVS Ukrainy do okhorony i zabezpechennia hromadskoho poriadku v protsesi fakhovoi pidhotovky [Professional training of future officers of MIA of Ukraine to protection of public order and security]. Сandidate’s thesis. Kyiv, 225 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.