ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ПРОГРАМ У США
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133871Ключові слова:
соціальна програма, соціальна допомога, новий курс, науковий пошук, дисертація, вищі навчальні заклади, реформа, суспільство, навчальний предмет, сучасний розвитокАнотація
У статті розглядається історія розвитку соціальних програм у закладах вищої освіти США, висвітлено закономірність і необхідність їх прийняття в освітній діяльності; виокремлено історичний етап у розвитку внутрішньої політики США “Новий курс”; зосереджено увагу на змінах протягом історії розвитку освіти, що спонукали до розвитку системи соціальної допомоги та прийняття нових соціальних програм. Слідуючи принципу історизму, ми коротко проаналізували факти, які були поштовхом до прийняття соціальних програм у США і вирішення проблем у системі освіти, які засвідчують, що американська вища освіта постійно змінюється, затверджуючи велику кількість соціальних програм для її вдосконалення.Посилання
Allen J., Arsht L., Bennett W.J etc. A Nation still at risk. An Education Manifesto. Paper from Summit “Fifteen Years and Still a Nation at Risk”. N.Y. April 3, 1998
How does the US education system work? Studwave (2018). – Available at: http://studway.com.ua/sistema-osviti-ssha.
Jeynes, William (2007). American education history: school, society, and the common good. United States / William Jeyness. – Washigton, 2007. – 469.
National Industrial Recovery Act 1933. Wikipedia (2018). – Available at: https://en.wikipedia.org/wiki/National_Industrial_Recovery_Act_of_1933
The Doctoral Program in Political Science and International Relations. Available at: https://pds.ceu.edu/
Teaching Excellence and Achievement Program (TEA) | IREX. – Available at: https://www.irex.org/project/teaching-excellence-and-achievement-program-tea
Yanush Shirmer. The social assistance program in the USA (2018). – Available at: www.case-ukraine.com.ua
Zvarych, I. M. (2015). Theoretical and Methodological Basic of Assessment of the Lecturers’ Pedagogical Activities at the USA’s Higher Educational Institutions (the second half of the XX-th – beginning of the XXI-st century). Kyiv: Manuscript, p.436.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.