ПЕРІОДИЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ З МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ У КАНАДІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133873Ключові слова:
професійна освіта, фахівець з медичної інформатики, спеціальність, освітня концепція, типова програма, науково-методичне забезпеченняАнотація
У статті досліджено ретроспективу розвитку медичної інформатики як спеціальності у Канаді. На основі хронологічно-проблемного підходу запропоновано періодизацію розвитку професійної освіти фахівців з медичної інформатики. З’ясовано, що вона охоплює: підготовчий період; період зародження спеціальності “Медична інформатика”; період формування освітніх концепцій та узгодження типової програми професійної підготовки фахівців з медичної інформатики; період стрімкого розвитку професійної освіти фахівців цієї галузі; період уніфікації її навчально-методичного забезпечення та сучасний період розвитку.
Посилання
Buckeridge D. Health Informatics in Canada: Definitions, Education, and Path Ahead / D. Buckeridge [Electronic recourse]. – 1999. – 24 p. – Mode of access: http://healnet.mcmaster.ca/nce/about/workshop/HIiC.PDF.
Covvey H.D. et al. Pointing the Way: Competences and Curricula in Health Informatics: Applied Health Informatics (AHI), Research and Development Health Informatics (RDHI) and Clinician Health Informatics (CHI) / H.D. Covvey, D. Zitner, R. Bernstein. – Version 1.0. – Waterloo, Ontario, Canada: University of Waterloo, 2001. – 164 p.
CPHIMS-CA Canadian Supplemental Examination Candidate Handbook. – COACH: Canada’s Health Informatics Association, 2013. – 10 p.
Health Informatics Education in Canada: Landscape of an Emerging Academic Discipline / prepared by J. Gaudet et al. – Toronto: Canada’s Health Informatics Association, 2013. – 54 p.
Health Informatics Professional Career Matrix [Electronic resource]. – COACH: Canada’s Health Informatics Association, 2013. – Mode of access: http://www.coachorg.com/en/resourcecentre/resources/COACH_Career_Matrix_2013_Final.pdf.
Health Informatics Professional Core Competences [Electronic resource]. – Toronto: Canada’s Health Informatics Association, 2012. – 22 p. – Mode of access: http://www.coachorg.com/en/resourcecentre/resources/Health-Informatics-Core-Competencies.pdf.
Kushniruk A. et al. The School of Health Information Science at the University of Victoria: Towards an Integrative Model for Health Informatics Education and Research / A. Kushniruk, F. Lau, E. Borycki, D. Protti // IMIA Yearbook of Medical Informatics. – 2006. – P. 159-165.
Lau F., Bell H. A pan-Canadian Health Informatics Education Strategy / F. Lau, H. Bell [Electronic resource]. – AMIA 2003 Symposium Proceedings. – 2003. – P. 386–390. – Mode of access: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14728200.
Welcome to the School of Health Information Science: Undergraduate Handbook. – University of Victoria, 2012. – 46 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.