ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133875Ключові слова:
навчання, іноземна мова, професійна іноземна комунікація, активні методи, комунікативні підходи, мотиваціяАнотація
У статті охарактеризовано особливості навчання іноземної професійної комунікації студентів ВНЗ. Проаналізовано активні методи навчання професійної комунікації на заняттях іноземної мови. Доведено ефективність застосування комунікативних підходів у навчанні при індивідуальних, колективних та групових формах роботи. Розкрито сутність та специфіку діалогічного мовлення та мовленнєвих ситуацій з метою формування іноземної професійної комунікації майбутніх фахівців. Виокремлено сприятливі психологічні умови для проведення занять. Вказано на можливості вивчення лексичного матеріалу за допомогою активних методів та читання. Виявлено шляхи ефективного навчання іноземної професійної комунікації на заняттях іноземної мови.
Посилання
Bakhov, I.S. (2009). Formuvannia profesiinoi mizhkulturnoi komunikatsii u maibutnikh perekladachiv: monohrafiia [Formation of professional intercultural communication of prospective interpreters]. Kyiv: House Personal Publ., 270 p. [in Uktainian].
Burlaka, I.Ia. & Dovhopol, H.O. (2010). Novitni pidkhody do formuvannia inshomovnoi elektronnoi komunikatyvnoi kompetentsii studentiv u nemovnomu vuzi [Modern Approaches of Forming Foreign Electronic Communicative Competence of Non-Linguistic University Students]. Visnyk of Kyiv National University of Technologies and Design. Vol.5, pp. 28 – 30. [in Uktainian].
Drobiazko, Yu.I. (2013). Osoblyvosti formuvannia profesiino-komunikatyvnykh umin studentiv tekhnichnoho VNZ [Peculiarities of Technical University Students Professional Communicative Abilities Forming]. Collection of Scientific Articles “Modern Methods of Teaching Prefessionally Oriented Foreign Language in High Schools”. Kyiv: NTUU “KPI”, pp. 83 – 92. [in Uktainian].
Dudikova, L.V. (2012). Suchasni pidkhody vykladannia inozemnykh mov na nefilolohichnykh spetsialnostiakh vyshchykh navchalnykh zakladiv [Modern Approaches of Teaching Foreign Languages in Non-Linguistic Specialities of Higher Education Establishments]. Collection of Scientific Works of Khmelnytskyi Institute of Social Technologies in “Ukraine” University. No. 6. pp.59 – 61. [in Uktainian].
Panasenko, H. & Akopian, T. (2010). Osoblyvosti profesiino oriientovanoho navchannia inozemnykh mov studentiv u nemovnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh [Peculiarities of Professionally Oriented Approach to Teaching in Non-Linguistic High Educational Establishments]. Native School, no.1 – 2, pp. 30 – 34. [in Uktainian].
Popova, N.O. (2015). Osoblyvosti struktury profesiino oriientovanoho kursu inozemnoi movy v yurydychnomu universyteti [Peculiarities of Professionally Oriented Course Structure of Foreign Language in Juridical University]. Poiednannia innovatsiinykh i tradytsiinykh tekhnolohii navchannia ukrainskoi ta inozemnykh mov yak chynnyk zabezpechennia diievosti znan: materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 23 zhovtnia 2015 r – Connection of Innovative and Traditional Technologies in Teaching Ukrainian and Foreign Languages as the Mean of Gaining: Materials of the Second Ukrainian Scientific and Practical Conference. (pp. 172 – 175.). Kharkiv. [in Uktainian].
Potapenko, L.V. (2013). Profesiino-oriientovane navchannia inozemnoi movy studentiv nelinhvistychnykh spetsialnostei [ProfessionallY Oriented Language Learning by Students of Non-Linguistic Specialities]. Scientific Notes. Vol. 38, pp. 261 – 263. [in Uktainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.