ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ІНФОРМАТИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ (НА ПРИКЛАДІ ПОЛЬСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ КОМІСІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ В КРАКОВІ)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133879Ключові слова:
підготовка майбутнього вчителя математики, предмети інформатичного спрямування, навчальний план, ПольщаАнотація
У статті проаналізовано навчальний план Педагогічного університету імені Комісії національної освіти в Кракові підготовки студентів-математиків. З’ясовано, які саме дисципліни інформатичного спрямування та в якому обсязі вивчаються. Складено порівняльну діаграму і таблицю інформатичної підготовки майбутніх учителів у Польщі за такими спеціальностями: “Математика (вчитель)”, “Математика з інформатикою (вчитель)”, “Математика з англійською мовою (вчитель)”, “Математика та олігофренопедагогіка (вчитель)” та “Прикладна математика”.
Посилання
Kuhai, N.V. (2015). Porivnialnyi analiz pidhotovky maibutnikh uchyteliv matematyky u Polshchi ta Ukraini [Comparative analysis of the training of future mathematics teachers in Poland and Ukraine]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal, no. 2, pp. 23–32. [in Ukrainian].
Kuhai, N.V. & Borysov, Ye.M. (2016). Cystema navchannia maibutnikh uchyteliv matematyky u Polshchi ta Ukraini (mahistratura): spilne ta vidminne [The system of training future mathematics teachers in Poland and Ukraine (master’s degree): joint and excellent]. Nauchnie trudi SWorld, no. 2 (43), pp. 42–48. [in Ukrainian].
Kuhai, N.V. (2017). Metodolohichna skladova pidhotovky maibutnoho vchytelia matematyky u Polshchi ta Bolharii [The methodological component of the preparation of the future teacher of mathematics in Poland and Bulgaria]. Materialy mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Problemy matematychnoi osvity PMO – 2017 (26-28 veresnia 2017 r., m. Cherkasy).– Proceedings of the International Scientific and Methodical Conference: The Problems of mathematical Education PME-2017 (26-28th September 2017, Cherkasy). (pp. 236–237), Cherkasy. [in Ukrainian].
Kuhai, N.V. (2017). Metodolohichni znannia maibutnoho vchytelia matematyky [Methodological knowledge of the future teacher of mathematics]. Kharkiv: FOP Panov A.M., 336 p. [in Ukrainian].
Sait Pedahohichnoho universytetu imeni Komisii natsionalnoi osvity v Krakovi (instytut matematyky)[Website of the Pedagogical University named after the National Education Commission in Krakow (Institute of Mathematics)]. [Electronnic resource]. Available at: http://matematyka.up.krakow.pl/planprog.php (аccessed 11 April 2018). [in Polish].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.