ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Тетяна Гурова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133882

Ключові слова:

засоби формування ІКТ компетентності, студенти-філологи, практичні заняття з англійської мови

Анотація

У статті висвітлено засоби формування ІКТ компетентності на заняттях з англійської мови і обґрунтувати важливість її формування в професійній підготовці студентів-філологів, проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців, який свідчить, що необхідність формування інформаційно-комунікативної компетентності студента на практичних заняттях з англійської мови має відбуватися не за традиційними навчальними програмами, а за новими програмами, розробленими з урахуванням сучасних віртуальних форм комунікації.

Біографія автора

Тетяна Гурова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської філології та методики викладання англійської мови Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Horwitz, Yu.M, Chaynova, A.A. & Podiakov, N.N. (1998). Novye informacionnye tehnologii v doshkolnom obrazovanii [New information technologies in preschool education]. Moscow: LINKА-PRESS, 328p. [in Russian].

Dyomin, V. A. (2000). Professionalnaja kompetentnost specialista: ponjatija i vidy [Professional competence of a specialist: concepts and views]. Monitoring the educational process. No.4, pp. 34–42. [in Russian].

Kamalov, R.R. (2010). Informacionno pedagogicheskij resurs kak ob’ekt sovremennoj pedagogiki [Information pedagogical resource as an object of modern pedagogy]. Glazov, 195p. [in Russian].

Maslov, V.I. (2004). Strategicheskoe upravlenie personalom v uslovijah jeffektivnoj organizacii kultury [Strategic personnel management in the conditions of effective organization of culture]. Moscow: Finpress, 288p. [in Russian].

Ovcharuk, O.V. (2003). Kompetentnostі jak kljuch do formuvannja zmіstu osvіti [Competence as the key to the formation of the content of education]. Strategy of reforming education in Ukraine. Kyiv: K.I.S., 295p. [in Ukrainian].

Raven, J. (2002). Kompetentnost v sovremennom obshhestve [Competence in Modern Society]. Moscow: Kohito Center, 218p. [in Russian].

Sosnin, O.V. (2012). Іnformacіjno-komunіkativna kompetentnіst gromadjanina v procesah formuvannja gromadjanskogo suspіlstva [Informational and communicative competence of a citizen in the processes of forming a civil society]. Veche, no. 20 (329), pp. 22–29. [in Ukrainian].

Bloom, B. (1994). Reflections on the Development and Use of the Taxonomy. In Anderson, L. Sosniak, L (Eds.) Bloom’s Taxonomy: A Forty-Year Retrospective. Chicago: The National Society for the Study of Education. pp.1–8. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті