DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133897

РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Вікторія Чорна, Тетяна Оліщук

Анотація


Стаття пов’язана з визначенням розвивального ресурсу уроків образотворчого мистецтва для формування особистості учня початкової школи. У статті подано глибокий аналіз теоретичного та історичного аспектів визначеної проблеми, авторами звернуто увагу на результати професійної діяльності не тільки педагогів, але й вітчизняних художників. Автори роблять висновок, що наразі необхідно шукати нові та адаптувати вже існуючі шляхи формування креативності у молодших школярів засобами образотворчого мистецтва.


Ключові слова


молодші школярі; образотворче мистецтво; розвивальний ресурс

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Amonashvili, Sh. (1987). V shkoly s shesti let [To school from six years old]. Moscow: Pedagogy, pp. 9–56. [in Russian].

Bruner, D. (2007). Psylologiya poznaniia [The psychology of cognition]. Kyiv: Progress, 412 p. [in Ukrainian].

Dorovskii, A. (1997). Sovety dlya razvitiya odarennuh detej: roditelei, vospitatilei, uchitelei [Plenty of advice on the development of gifted children: parents, caregivers, teachers]. Kyiv: Znannia. 310 p. [in Ukrainian].

Shevchenko, T. H. (2015). Vubrani tvoru [Selected works]. Kyiv: Znannia, pp. 297–405. [in Ukrainian].

Torrance, E. P. (2011). The nature of creativity as manifest in its testing. The blazing drive: The creative personality. Buffallo, NY: Bearly Limited, pp.56 – 60. [in English].

Velickovskiy, A. (1998). Psihologiia luchnosti [Psychology of personality]. MGU: Moscow, 188 p. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ






ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)