РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Вікторія Чорна
  • Тетяна Оліщук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133897

Ключові слова:

молодші школярі, образотворче мистецтво, розвивальний ресурс

Анотація

Стаття пов’язана з визначенням розвивального ресурсу уроків образотворчого мистецтва для формування особистості учня початкової школи. У статті подано глибокий аналіз теоретичного та історичного аспектів визначеної проблеми, авторами звернуто увагу на результати професійної діяльності не тільки педагогів, але й вітчизняних художників. Автори роблять висновок, що наразі необхідно шукати нові та адаптувати вже існуючі шляхи формування креативності у молодших школярів засобами образотворчого мистецтва.

Біографії авторів

Вікторія Чорна

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Тетяна Оліщук

студентка Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Amonashvili, Sh. (1987). V shkoly s shesti let [To school from six years old]. Moscow: Pedagogy, pp. 9–56. [in Russian].

Bruner, D. (2007). Psylologiya poznaniia [The psychology of cognition]. Kyiv: Progress, 412 p. [in Ukrainian].

Dorovskii, A. (1997). Sovety dlya razvitiya odarennuh detej: roditelei, vospitatilei, uchitelei [Plenty of advice on the development of gifted children: parents, caregivers, teachers]. Kyiv: Znannia. 310 p. [in Ukrainian].

Shevchenko, T. H. (2015). Vubrani tvoru [Selected works]. Kyiv: Znannia, pp. 297–405. [in Ukrainian].

Torrance, E. P. (2011). The nature of creativity as manifest in its testing. The blazing drive: The creative personality. Buffallo, NY: Bearly Limited, pp.56 – 60. [in English].

Velickovskiy, A. (1998). Psihologiia luchnosti [Psychology of personality]. MGU: Moscow, 188 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті