ДИНАМІКА СФОРМОВАНОСТІ КОМПОНЕНТІВ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133899Ключові слова:
Нова українська школа, динаміка, вчитель, дослідницька компетентність, компоненти, методичний супровід, модельАнотація
У статті розкрито технологію проведення педагогічного експерименту (констатувальний, пошуковий, формувальний, узагальнювальний етапи). Здійснено аналіз проведеного експериментально-педагогічного дослідження (якісний і кількісний), а також статистичну обробку одержаних результатів, що дозволило виявити динаміку сформованості компонентів дослідницької компетентності та доведено ефективність розроблених моделі та методичного супроводу процесу формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя хімії.Посилання
Burchak, L.V. (2011). Formuvannya doslіdnitskoi kompetentnostі maybutnogo vchitelya khіmії v sistemі vishchoi osvіty [Formation of research competence of the future teacher of chemistry in the system of higher education]. Extended abstract of candidate’s thesis. Poltava, 20 p. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” vid 1 lypnia 2014 roku № 1556-VII. Vidomosti Verkhovnoi Rady [Law of Ukraine “On Higher Education” dated July 1, 2014 No. 1556-VII. Bulletin of the Verkhovna Rada]. Kyiv, 2014, no.37–38. [in Ukrainian].
Zezyuk, V.V. (2016). Nova shkola: noviy uchitel [New school: new teacher]. Post-mortem. Kyiv, no.2, pp18–20. [in Ukrainian].
Kremen, V. H. (2011). Innovatsiia – alter ego hlobalizatsii [Innovation – an alter ego of globalization]. Native school. Kyiv, no.3, pp.3–8. [in Ukrainian].
Khiminets, V.V. (2009). Іnnovatsіyna osvіtnya dіyalnіst [Innovative educational activities]. Ternopil: Mandrіvets, 360 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.