ВИКОРИСТАННЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФАХОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ОРГАНІЗАЦІЯ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА”
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133902Ключові слова:
наочність, візуалізація, процес візуалізації, структурно-логічні схеми, компетентність, фахова дисципліна, лекція з запланованими помилками, індивідуальне заняття, самостійна роботаАнотація
У статті розглядаються питання використання візуалізації навчального матеріалу під час викладання фахової дисципліни “Організація готельного господарства”. Основну увагу приділено застосуванню структурно-логічних схем на лекціях, під час індивідуальних занять, самостійної роботи студентів та для оцінювання ступеня засвоєння матеріалу з даної дисципліни. Зазначені переваги використання візуалізації навчального матеріалу та з’ясовано, що застосування структурно-логічних схем є ефективним способом передачі, сприйняття, оперування отриманими знаннями.Посилання
Baryshkin, A. G. (2005). Osnovnye parametry vizualizatsii uchebnoy informatsii [Basic parameters of visualization of educational information]. Retrieved from http://www.npstoik.ru/vio/img/article/_2005_3_38-44.pdf. [in Russian].
Verbitskiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshey shkole: kontekstnyy podkhod [Active learning in higher education: contextual approach]. Retrieved from http://www.twirpx.com/file/580876/grant/. [in Russian].
Zhytienova, N. V. (2013). Sutnist vizualizatsii v navchalnomu protsesi [Essence of visualization in educational process]. Collection of scientific papers Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University. Pedagogical series, no.19, pp. 18–21. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_8. [in Ukrainian].
Kashynska, O. Ye. (2018). Orhanizatsiia hotelnoho hospodarstva v skhemakh i tablytsiakh: navchalno-naochnyi posibnyk [Organization of the hotel economy in charts and tables: educational-visual manual]. Starobilsk: Luhansk Taras Shevchenko National University Publ., vol. 1, 188 p. [in Ukrainian].
Lavrinenko, S. V. & Kitaev, G. A. (2015). Strukturno-logicheskie skhemy kak didakticheskoe osnovanie sovremennykh informatsionnykh tekhnologiy [Structural-logical scheme as a didactic foundation of modern information technologies]. Modern research of social problems (electronic scientific journal). No.4 (48), pp. 3–11. [in Russian].
Standart vyshchoi osvity Ukrainy. Pershyi (osvitno-naukovyi) riven bakalavr. Haluz znan – Sfera obsluhovuvannia (24), spetsialnist – Hotelno-restoranna sprava (241) [The standard of higher education of Ukraine. The first (educational-scientific) level of bachelor’s degree. Branch of knowledge – Sphere of service (24), specialty – Hotel and restaurant business (241)]. Kyiv: Ministry of Education and Science of Ukraine, 2016, p. 22. (National standard of Ukraine). [in Ukrainian].
Butenko, L. L., Ihnatovych, O. H. & Shvyrka, V. M. (2015). Strukturno-lohichni skhemy. Tablytsi. Oporni konspekty. Ese. Navchalni prezentatsii: rekomendatsii do skladannia [Structural logic circuits. Tables. Reference notes. Essay. Educational presentations: recommendations for drafting]. Starobilsk, 112 р. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.