ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Ольга Єсіпова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133916

Ключові слова:

умова, педагогічні умови, активізація навчальної діяльності, зміна позиції студента, мотивація, оперативний зворотній зв’язок

Анотація

У статті розглянуто поняття “педагогічні умови”. На основі логічного аналізу, враховуючи теоретичні напрацювання науковців та педагогічний досвід визначено педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, до яких відноситься зміна позиції студента в навчальній діяльності шляхом проектного підходу до її організації; мотивації в процесі навчання шляхом інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання педагогічних дисциплін;корекція навчальної діяльності в процесі оперативного зворотного зв’язку.

Біографія автора

Ольга Єсіпова

асистент кафедри педагогіки методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків

Посилання

Babanskiy, Yu. K. (1977). Kak optimizirovat protsess obucheniya [How to optimize the learning process]. Moscow, 256 p. [in Russian].

Babanskiy, Yu. K. (1988). Pedagogika [Pedagogy].Moscow,432 p. [in Russian].

Balan, E. L. (1994) Didakticheskoe vzaimodeystvie prepodavateley i studentov kak faktor optimizatsii protsessa obucheniya [Didactic interaction of teachers and students as a factor in optimizing the learning process]. Candidate’s thesis. Odessa, 173 p. [in Ukrainian].

Zimnyaya, I. A. (1999). Pedagogicheskaya psihologiya [Pedagogical psychology]. Moscow, 384 p. [in Russian].

Ippolitova, N. & Sterhova, N. (2012). Analiz ponyatiya “pedagogicheskie usloviya”: suschnost, klassifikatsiya [Analysis of the concept of “pedagogical conditions”: essence, classification]. Sb. nauch. Trudov. General and Professional Education. Polsha, pp. 8–14 p.[in Poland].

Nemov, R. S. (2010). Psihologiya Kniga 1 [Psychology]. Moscow, 687 p. [in Russian].

Yaremenko, V. (2008). Noviy tlumachniy slovnik ukrayinskoyi movi [New Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language]. Kyiv, 862 p. [in Ukrainian].

Podlasyiy, I. P. (1999). Pedagogika [Pedagogy]. Moscow, 687 p. [in Russian].

Ilichev, L. (1983). et al. Filosofskiy entsiklopedicheskiy slovar [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Moscow, 840 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті