DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133916
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
Анотація
У статті розглянуто поняття “педагогічні умови”. На основі логічного аналізу, враховуючи теоретичні напрацювання науковців та педагогічний досвід визначено педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, до яких відноситься зміна позиції студента в навчальній діяльності шляхом проектного підходу до її організації; мотивації в процесі навчання шляхом інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання педагогічних дисциплін;корекція навчальної діяльності в процесі оперативного зворотного зв’язку.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Babanskiy, Yu. K. (1977). Kak optimizirovat protsess obucheniya [How to optimize the learning process]. Moscow, 256 p. [in Russian].
Babanskiy, Yu. K. (1988). Pedagogika [Pedagogy].Moscow,432 p. [in Russian].
Balan, E. L. (1994) Didakticheskoe vzaimodeystvie prepodavateley i studentov kak faktor optimizatsii protsessa obucheniya [Didactic interaction of teachers and students as a factor in optimizing the learning process]. Candidate’s thesis. Odessa, 173 p. [in Ukrainian].
Zimnyaya, I. A. (1999). Pedagogicheskaya psihologiya [Pedagogical psychology]. Moscow, 384 p. [in Russian].
Ippolitova, N. & Sterhova, N. (2012). Analiz ponyatiya “pedagogicheskie usloviya”: suschnost, klassifikatsiya [Analysis of the concept of “pedagogical conditions”: essence, classification]. Sb. nauch. Trudov. General and Professional Education. Polsha, pp. 8–14 p.[in Poland].
Nemov, R. S. (2010). Psihologiya Kniga 1 [Psychology]. Moscow, 687 p. [in Russian].
Yaremenko, V. (2008). Noviy tlumachniy slovnik ukrayinskoyi movi [New Explanatory Dictionary of the Ukrainian Language]. Kyiv, 862 p. [in Ukrainian].
Podlasyiy, I. P. (1999). Pedagogika [Pedagogy]. Moscow, 687 p. [in Russian].
Ilichev, L. (1983). et al. Filosofskiy entsiklopedicheskiy slovar [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Moscow, 840 p. [in Russian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Бабанский Ю. К. Как оптимизировать процесс обучения / Ю. К. Бабанский. – М., 1977. – 256 с.
Бабанский Ю. К. Педагогика / Ю. К. Бабанский. – М., 1988. – 432 с.
Балан Е. Л. Дидактическое взаимодействие преподавателей и студентов как фактор оптимизации процесса обучения: дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Балан Е. Л. – Одесса, 1994. – 173 с.
Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. 3имняя. – М.: Логос, 1999. – 384 с. – (. Изд. второе, доп., испр. и перераб).
Ипполитова Н. Анализ понятия “педагогические условия”: сущность, классификация / Н. Ипполитова, Н. Стерхова. // Сб. науч. трудов General and Professional Education. –Польша, 2012. – С. 8–14.
Немов Р. С. Психология / Р. С. Немов. – М.: Владос, 2010. – 687 с. – (Книга 1).
Новий тлумачний словник української мови [авт.-уклад. В.Яременко].– К.: Аконіт, 2008. – 862с.
Подласый И. П. Педагогика / И. П. Подласый. – М.: Владос, 1999. – 256 с.
Философский энциклопедический словарь [сост. Л. Ильичев и др.]. – М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840с.
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)