ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133926Ключові слова:
професійна компетентність, вчитель інформатики, навчальний процес, інформаційно-комунікаційні технології, засоби навчання, професійна підготовка, інформатизація освітиАнотація
У статті розглянуто структуру професійних компетентностей вчителя інформатики, проаналізовано підготовку майбутнього фахівця інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка передбачає здобуття ним повноцінної вищої освіти, підвищення кваліфікації, можливість перепідготовки, тобто охоплює всю освітню систему в цілому.
Сучасний учитель інформатики повинен враховувати стрімкий розвиток інформаційних технологій, нові відкриття, виникнення нових методів навчання, відповідно до них постійно оновлювати свої знання, удосконалювати навички й уміння, розвивати ерудицію.
Посилання
Kryvonos, O. M. (2014). Formuvannia informatsiino-komunikatsiinykh kompetentnostei maibutnikh uchyteliv informatyky v protsesi navchannia prohramuvannia [Formation of information and communication competences of future teachers of informatics in the process of programming of programming]. Candidate’s thesis. Kyiv, 286 p. [in Ukrainian].
Osadcha, K.P. (2010). ISSN 2076-8184. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], no. 3(17), Retrieved from http://www.ime.edu-ua.net/em.html [in Ukrainian].
Radionova, N. F. & Tryapitsynа, A.P. (2011). Kompetentnostnyj podhod v pedagogicheskom obrazovanii [Competence approach in teacher education]. Retrieved from http://www.omsk.edu/article/vestnik–omgpu–75.pdf. [in Russian]
Sikora, Ya. B. (2008). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv informatyky u kursi, “Metodyky navchannia informatyky” [Formation of professional competence of future teachers of informatics in the course “Methods of teaching computer science”]. Tezy dopovidei Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii “Teoretyko-metodolohichni zasady pidhotovky pedahohichnykh kadriv u poli etnichnomu rehioni” – Abstracts of the International Scientific and Practical Conference “Theoretical and Methodological Principles for the Training of Pedagogical Personnel in the Field of the Ethnic Region”, Uzhgorod, pp. 73–74, [in Ukrainian].
Spivakovskyi, O.V., Petukhova, L.Ie. & Voropai, N.A. (2011). Do otsiniuvannia vzaiemodii u modeli “Vykladach-student-seredovyshche” [To evaluate the interaction in the model “Teacher-student-environment”]. Science and Education, Odesa, 4, pp. 401–405, [in Ukrainian].
Struktura IKT-kompetentnosti uchiteley. Rekomendatsii YUNESKO [Structure of ICT competencies of teachers. Recommendations of UNESCO]. Website of the UNESCO Institute for Information Technologies in Education. Retrieved from http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214694.pdf [in Russian].
Kharkivska, A. A. (2014). Analiz shliakhiv udoskonalennia zmistu profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia informatyky [An analysis of ways to improve the content of the training of the future teacher of informatics]. Actual problems of public administration, pedagogy and psychology. Vol. 1, pp.172–174. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_63. [in Ukrainian].
Shovkun, V.V. (2016). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv informatyky u kvaziprofesiinii diialnosti [Formation of professional competence of future teachers of informatics in quasi-professional activity]. Candidate’s thesis. Kherson, 244 р. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.