АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133927Ключові слова:
мотив, мотивація, самостійна робота, аудиторна та позааудиторна робота, фахівець пожежної безпеки, професійна компетентністьАнотація
Автором здійснено спробу з’ясувати особливості активізації навчальної діяльності майбутніх фахівців пожежної безпеки в умовах закладу вищої освіти. Доведено, що пізнавальна активність передбачає діяльнісний стан особистості, який характеризується прагненням до навчання і прояву вольових зусиль у процесі оволодіння знаннями.
Виокремлено такі основні чинники активізації навчальної діяльності як мотивація та самостійна робота курсантів.
Аргументовано, що в умовах реалізації нової парадигми вищої освіти актуальною проблемою є вирішення сучасних проблем організації навчального процесу магістрів як в умовах аудиторної, так і позааудиторної роботи.
Посилання
Ivashchenko, O.A. (2015). Struktura profesiinoi gotovnosti do diyalnosti v ekstremalnyh umovah [Structure of professional readiness for activities in extreme conditions]. Professional education: methodology, theory and technology, no.2, pp.100–111. [in Ukrainian].
Koval, I.S. (2017). Formuvannya profesiinoi gotvnosti maybutnih ryatuvalnykiv do diyalnosti v ekstremalnyh umovah [Formation of professional readiness of future rescuers to work in extreme conditions]. Lviv, 23p. [in Ukrainian].
Maladyka, L.V. (2014). Dilovi ihry v protsesi vyvchennya profesiino orientovanyh dystsyplin maibutnimy fahivtsyamypozhezhnoi bezpeky [Business games in the process of studying professionally oriented disciplines by future fire safety specialists]. Profesiina osvita. Naukovi zapysky – Professional education. Scientific notes. No.4, pp.42–48. [in Ukrainian].
Melnyk, I.V. (2016). Profesiina kompetentnist yak component profesiinogo stylyu spilkuvannya maibutnih fahivtsiv pozhezhnoi bezpeky [Professional competence as a component of the professional style of communication of future fire safety specialists]. Cherkasy University Bulletin. No.4, pp.88–92. [in Ukrainian].
Moroz, O. G., Padalka, O.S. &Yurchenko, V.I. (2003). Pedagogika i psyhologiia vyshchoi shkoly: navchalnyi posibnyk [Pedagogy and psychology of higher education].Kyiv, 267p. [in Ukrainian].
Yarmachenko, M.D. (Ed.). (2001). Pedagogichnyi slovnyk [Pedagogical dictionary]. Kyiv: Pedagogichna dumka. 536 p. [in Ukrainian].
Pidkasystyi, P.I., (2004). Slovar, spravochnik po pedagogike [Dictionary, reference book on pedagogy]. Moscov, 439p. [in Russian].
Tkachenko, T. (2009). Organizatsiino-pedagogichni umovy formuvannya profesiinoi kompetentnosti fahivtsiv bezpeky zhyttyediyalnosti zasobamy informatsiino-komunikatsiinuh tehnologii [Organizational-pedagogical conditions of formation of professional competence of life safety specialists by means of information and communication technologies]. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: Pedagogy. No.3, pp.114–118. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.