МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕТНОМИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У МУЗИЧНОМУ НАВЧАННІ

Автор(и)

  • Цяо Чжи

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133929

Ключові слова:

етномистецька компетентність, учнівська молодь, методика та етапи формування етномистецької компетентност, музичне навчання, поліетнічність

Анотація

Етномистецька компетентність тлумачиться автором статті як інтегральне особистісне утворення, що є результатом етнопідготовки особистості на основі рідного фольклору та поліетнічності, спрямованої на міжетнічну художньо-творчу толерантність і повагу у ставленні людини до фольклору інших етнічних культур.

Визначено структурні компоненти феномену етномистецької компетентності – етнокогнітивний, аксіологічний, діяльнісно-творчий, мотиваційний, рефлексивний комунікативний та власне естетичний, який інтегрує решту.

Запропоновано форми та методи, які забезпечують позитивну динаміку кожного з компонентів. Розкрито поетапне застосування методики (аналітико-прогностичний, упроваджувально-змістовий, діагностувально-коригувальний етапи). Визначено методичні завдання кожного етапу.

Біографія автора

Цяо Чжи

аспірант факультету мистецтв імені А.Авдієвського Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Dykalo,V. (2016). Muzychne kraieznavstvo Rivnenschyny yak navchalnyi kurs: do postanovky problemy [Music regional studies of Rivne as training course: the formulation of the problem]. New pedagogical thought, no, 2. pp.124–128. [in Ukrainian].

Komarovska, O. & Tsiao Chzhi (2017). Kytaiski narodni tradytsii v muzychnomu navchanni ukrainskykh shkoliariv [Chinese folk traditions in musical education of Ukrainian schoolchildren]. Art and education, no. 4, pp. 6 – 10. [in Ukrainian].

Ovcharuk, O. (Ed.). (2004). Kompetentisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy: Biblioteka z osvitnioi polityky [Competence approach in modern education: world experience and ukrainian perspectives: Library for Educational Policy]. Kyiv, “K.I.S.”112 p. [in Ukrainian].

Minasian, N. (2010). Dramaturgiia uroku khudozhnioi kultury [Dramaturgy of lesson of artistic culture]. Art and education, no. 1, pp. 54– 59. [in Ukrainian].

Navchalna programa “Mystetstvo” dla 10-11 klasiv [Studies program “Art” for 10 - 11 classes]. [Electronic recource]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv [in Ukrainian].

Nova ukrainska shkola: osnovy Standartu osvity (2016). [New Ukrainian school: basics of educational Standard]. Lviv, 64 p. [in Ukrainian].

Jin, W. (2004). English Language Teaching in Cross-Cultural Contexts. CELEA. Vol. 27, no.1, pp. 55–58. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті