ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ

Автор(и)

  • Крістіна Петрик

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.133933

Ключові слова:

професійна підготовка, готовність, професійна готовність, готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів, структурні компоненти готовності

Анотація

У статті синтезовано й подано визначення дефініції “готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів”. Внесено деякі уточнення щодо трактування понять “професійна підготовка”, “готовність”, “професійна готовність”, що поглиблює розуміння ключового поняття “готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів” та схарактеризовано його структурні компоненти: ціле-мотиваційний, змістовно-процесуальний та рефлексивно-корекційний.

Біографія автора

Крістіна Петрик

аспірант кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій Бердянського державного педагогічного університету

Посилання

Hlazkova, I. Ya. (2004). Pidhotovka maibutnoho vchytelia do orhanizatsii navchalnoho dialohu v profesiinii diialnosti [Preparation of a future teacher for organization of a training dialogue in professional activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv, 21 p. [in Ukrainian].

Duray-Novakova, K. M. (1983). Formirovanie professionalnoy gotovnosti studentov k pedagogicheskoy deyatelnosti [Formation of professional readiness of students for pedagogical activity]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow, 32 р. [in Russian].

Dyachenko, M. I. & Kandybovich, L. A. (1976). Psikhologicheskie problemy gotovnosti k deyatelnosti [Psychological problems of the readiness for activity]. Minsk: BGU Publ., 175 p. [in Russian].

Zyazyun, I. A., Kramushchenko, L. V. & Kryvonos, I. F. (2004). Pedahohichna maysternist [The pedagogical skill]. (Ed.). I. A. Zyazyun, vol. 2, redone and supplemente. Kyiv: Vyshcha shk. Publ., 422 p. [in Ukrainian].

Koval, L. V. (2012). Profesiyna pidhotovka maybutnikh uchyteliv u konteksti rozvytku pochatkovoyi osvity [Professional training of future teachers in the context of the development of elementary education]. vol. 2, redone and supplemented. Donetsk: LANDON-XXI Publ., 343 p. [in Ukrainian].

Lynenko, A. F. (1995). Hotovnist maybutnikh uchyteliv do pedahohichnoyi diyalnosti [The readiness of the future teachers for pedagogical activity]. Pedagogy and Psychology, no. 1. pp. 125–132. [in Ukrainian].

Lynenko, A. F. (1996). Teoriya ta praktyka formuvannya hotovnosti studentiv pedahohichnykh vuziv do profesiynoyi diyalnosti [Theory and practice of formation of readiness of students of pedagogical institutes for professional activity]. Doctor’s thesis. Kyiv, 378 p. [in Ukrainian].

Linnik, O. O. (2014). Maibutnii uchytel yak subiekt pedahohichnoi vzaiemodii: pidhotovka do spivrobitnytstva z molodshymy shkoliaramy [Future teacher as a subject of pedagogical interaction: preparation for cooperation with junior schoolchildren]. Kyiv, Vydavnychyi Dim “Slovo”, 304 p. [in Ukrainian].

Matviienko, O. V. (2009). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do pedahohichnoi vzaiemodii [Preparation of future teachers for pedagogical interaction]. Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova, 384 p. [in Ukrainian].

Pekhota, Ye. N. (1997). Individualizatsiya professionalno-pedagogicheskoy podgotovki uchitelya [Individualization of teacher’s professional and pedagogical training]. Doctor’s thesis. Kyiv, 401 p. [in Russian].

Sklyar, P. P. (2007). Humanizatsiya osvity u zhyttyevykh perspektyvakh maybutnikh inzheneriv [Humanization of education in the life prospects of future engineers]. Luhansk: Vyd-vo SNU im. V. Dalya, 288 p. [in Ukrainian].

Slastenin, V. A. (1992). Professionalnaya podgotovka uchitelya v sisteme vysshego pedagogicheskogo obrazovaniya [Professional training of the teacher in the system of higher pedagogical education]. Moscow: MGPI Publ., 180 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті