ІТ-МЕТОДИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ: ЗМІСТ І СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ

Автор(и)

  • Наталія Арістова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136841

Ключові слова:

середовище, освітнє середовище, ІТ-освітнє середовище, IТ-методичне середовище професійної підготовки майбутніх філологів, майбутні філологи, заклад вищої освіти

Анотація

Автор розглядає авторські підходи до визначення змісту і сутності понять “середовище”, “освітнє середовище”, “ІТ-освітнє середовище” і надає власне визначення поняття “ІТ-методичне середовище професійної підготовки майбутніх філологів”. Обґрунтовано необхідність створення ІТ-методичного середовища професійної підготовки майбутніх філологів, що включає повне систематизоване зібрання засобів навчально-методичного характеру і уможливлює розвиток студентів філологічних спеціальностей як суб’єктів професійної життєдіяльності.

Біографія автора

Наталія Арістова

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри англійської філології Національного університету біоресурсів і природокористування України, м. Київ

Посилання

Aristova, N. O. (2018). Neformalnyi naukovo-metodychnyi suprovid profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv [Non-formal scientific and methodic support of future specialists’ professional training]. The collection of scientific works “Topical problems of higher professional education of Ukraine”. Kyiv: NAU, pp. 20 – 21. [in Ukrainian].

Aristova, N. O. (2017). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Theoretical and methodical foundations of forming future philologists’ professional agency]. Kyiv, 572 p. [in Ukrainian].

Aristova, N. O. (2017). Formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv: teoriia i praktyka: monohrafiia [Formation of future philologists’ professional agency: theory and practice: monograph]. Kyiv: Interservis, 400 p. [in Ukrainian].

Baeva, I. A. (2002). Psikhologicheskaya bezopasnost obrazovatelnoy sredy: teoreticheskie osnovy i tekhnologii sozdaniya [Psychological safety of educational environment: theoretical bases and technologies of creation]. Sankt-Peterburg, 45 p. [in Russian].

Bratko, M. V. (2015). Osvitnie seredovyshche vyshchoho navchalnoho zakladu: funktsionalnyi aspekt [Educational environment of higher education institution: functional aspect]. Pedagogical process: theory and practice, no. 1-2 (46-47), pp. 11–17. [in Ukrainian].

Vlasenko, O. M. (2015). Osoblyvosti rozvytku osvitnoho seredovyshcha pedahohichnoho navchalnoho zakladu [Peculiarities of development of educational environment of pedagogical education institution]. Zhytomyr-Kyiv, no. 84, pp. 82 – 84. [in Ukrainian].

Vorotnykova, I. P. (2014). Informatsiino-osvitnie seredovyshche dlia realizatsii riznykh form navchannia u suchasnii shkoli [Іnformation and educational environment for realizing different forms of education in modern school]. Informatics and information technologies in educational institutions, no. 6 (54). pp. 3–10. [in Ukrainian].

Entsyklopediia osvity (2008). [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040 p. [in Ukrainian].

Zaredinova, E. R. (2017). Osvitnie seredovyshche vyshchoho navchalnoho zakladu: naukovi pidkhody do traktuvannia struktury [Educational environment of higher education institution: scientific approaches to understanding the structure]. Journal of National Aviation University. Kyiv: National aviation university, no. 2(11), pp. 54 – 58. [in Ukrainian].

Komarova, I. V. (2014). Sotsializatsiya lichnosti podrostka v interaktivnom obrazovatelnom vzaimodeystvii [Socialization of teenager’s personality in interactive educational communication]. Orenburg, 201 p. [in Russian].

Malykhin, O. V. (2010). Informatsiino-navchalne seredovyshche yak zasib efektyvnoi orhanizatsii samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh [The informational and educational environment as the means of effective organization of independent educational activity of students of higher pedagogical educational institutions]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohika, no. 3, pp. 33 – 38. [in Ukrainian].

Novikov, A. M. & Novikov, D. A. (2013). Metodologiya: slovar sistemy osnovnykh ponyatiy [Methodology: glossary of system of main definitions]. Moskva: Librokom, 208 p. [in Russian].

Piekhota, O. M., Tykhonova, T. V., Velikhovska, A. B., Alilova, F. S., Zubenko, T. V. & Zakhar, O. H. (2013). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v pedahohichnii osviti: navchalnyi posibnyk [Information and communication technologies in pedagogical education]. Mykolaiv: Ilion, 252 p. [in Ukrainian].

Shapran, Yu. P. & Shapran, O. I. (2015). Typolohiia osvitnoho seredovyshcha v umovakh kompetentnisno-zoriientovanoi pedahohichnoi osvity [Typology of educational environment in terms of competence-based pedagogical education]. Pedagogical education: theory and practice, no. 23, pp. 4 – 10. [in Ukrainian].

Yasvin, V. A. (2001). Obrazovatelnaya sereda: ot modelirovaniya k proektirovaniyu [Educational environment: from modelling to project planning]. Moskva: Smysl, 365 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті