DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136843

ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ

Наталія Бахмат

Анотація


У статті йдеться про освітньо-наукову підготовку магістрів у закладах вищої освіти як процес розвитку їх професійно-особистісних якостей, формування професійної та дослідницької компетентності в освітній і майбутній фаховій діяльності, що сприяє вирішенню інноваційних завдань в умовах інформатизації освіти. Описано зміст авторської навчальної дисципліни “Методологія та технології інформатизації педагогічної діяльності вчителя початкової школи”, вивчення якої забезпечує формування фахової компетентності педагогів до використання різноманітних інформаційних технологій в освітньому процесі вищої і початкової школи.

Ключові слова


виробничі функції; інформаційно-комунікаційні технології; професійна компетентність; інноваційне середовище; електронні освітні ресурси; соціальна освітня мережа

Повний текст:

PDF

Посилання


Bakhmat, N. V. (2016). Pedahohichna pidhotovka vchyteliv pochatkovoi shkoly: innovatsiini pidkhody v umovakh khmaro oriientovanoho seredovyshcha [The pedagogical training of primary school teachers: the innovative approaches in the conditions of the cloud-based environment]. Kyiv: Milenium, 360 p. [in Ukrainian].

Struktura YKT-kompetentnosty uchytelei: rekomendatsyy YuNESKO [The structure of ICT competence of teachers: the recommendations of UNESCO]. [Electronic recource]. Available at: https://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214694.pdf. The name of the screen.

Tymchasove polozhennia pro reitynhovu systemu otsiniuvannia navchalnykh dosiahnen studentiv Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiienka (zi zminamy ta dopovnenniamy) [Temporary position on the rating system of assessing the academic achievements of the students of the Kamyanets-Podilskiy Ivan Ohiyenko National University (with amendments and additions)]. [Electronic resource]. Available at: https://www.google.ru/url?sa=t&rct =j&q=&esrc=s&source= web&cd=1&cad=rja&uact =8&ved=0ahUKEwjT9vLQg K7bAhWkyKYKHei 6ArIQFggnMAA&url =http%3A%2F%2Feduportal.kpnu.edu.ua%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F04%2FRSO-polozhennya-2009.doc&usg=AOvVaw1OxgHrgi9Xh46ZOY2nthRX. The name of the screen.

“Accent”: sotsialna osvitnia merezha [Accent: the Social Education Network]. Available at: http://ac-cent.com/index.php/jomsocial. The name of the screen.

Moodle [Electronic resource]. Available at: http://moodle.kpnu.edu.ua/course/index.php?categoryid=31. The name of the screen.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бахмат Н. В. Педагогічна підготовка вчителів початкової школи: інноваційні підходи в умовах хмаро-орієнтованого середовища: монографія / Н. В. Бахмат. – Київ: Міленіум, 2016. – 360 с.

Структура ИКТ-компетентности учителей: рекомендации ЮНЕСКО [Электронный ресурс].   Режим доступа: https://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214694.pdf.   Загл. с зкрана.

Тимчасове положення про рейтингову систему оцінювання навчальних досягнень студентів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (зі змінами та доповненнями) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.google.ru/url?sa= t&rct= j&q=&esrc=s& source=we b&cd=1&cad =rja&uact=8 &ved=0ahU KEwjT9vLQgK7bAhWky KYKHei6ArIQFggnM AA&url=http%3A%2F%2Feduportal.kpnu.edu.ua%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F04%2FRSO-polozhennya-2009.doc&usg=AOvVaw1OxgHrgi9Xh46ZOY2nthRX. – Назва з екрану.

“Accent”: соціальна освітня мережа. – Режим доступу: http://ac-cent.com/index.php/jomsocial. – Назва з екрану.

Moodle [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://moodle.kpnu.edu.ua/course/index.php?categoryid=31.   Назва з екрану.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)