СПЕЦИФІКА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ДЛЯ ДІТЕЙ КОРІННИХ НАРОДІВ КАНАДИ У ПЕРІОД РАННЬОГО ДИТИНСТВА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136845Ключові слова:
освітня програма, корінні народи, Канада, період раннього дитинстваАнотація
У статті досліджено специфіку освітніх програм для навчання дітей корінних народів Канади у період раннього дитинства. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти предмету дослідження. Визначено специфіку освітніх програм для дітей корінних народів (обов’язковість, уніфікація програм в умовах децентралізації розвитку освіти, ґрунтування на чотирьох факторах: когнітивному, соціальному, здоров’язбережувальному, сімейному). Представлено висновки та визначено перспективи подальших досліджень.Посилання
Kovshar, O. (2013). Zavdannia doshkilnoi osvity z rozvytku osobystosti [The tasks of preschoolingin the personality development]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 8(2), pp. 287–293. [in Ukrainian].
Mukan, N.V., & Barabash, O.V. (2014). Osvita ditei vikovoi katehorii 2,5-6 rokiv u Kanadi [The education of 2,5-6 year old children in Canada]. Molodyi vchenyi, 12(15), pp. 169–172. [in Ukrainian].
Anderson, L., Shinn, C., Fullilove, M., & Scrimshaw, S. (2003). The Effectiveness of the early childhood development programs. A systematic review. American Journal of Preventive Medicine, 24, pp. 32–36. [in English].
Founded in Culture: Strategies to Promote Early Learning Among First Nations Children in Ontario. (2011). Toronto: Best Start Resource Centre, 45 p. [in English].
Friendly, M., Beach, J., & Turiano, M. (2002). Early Childhood Education and Care in Canada 2001. Childcare Resource and Research Unit, University of Toronto, 180 p. [in English].
Greenwood, M. (2006). Children are a gift to us: Aboriginal-specific Early childhood Programs and Services in Canada. Canadian Journal of Native Education, 29(1), pp. 12–28. [in English].
Greenwood, M., de Leeuw, S., & Ngaroimata Fraser T. (2007). Aboriginal Children and Early Childhood Development and Education in Canada: Linking the Past and Present to the Future. Canadian Journal of Native Education, 30(1), pp. 5–18. [in English].
Handbook of Best Practices in Aboriginal Early Childhood Programs. (2003). BC Aboriginal Child Care Society, 140 p. [in English].
Krishnan, V. (2010). Early Childhood Development: A Conceptual Model. Early Child Development Mapping Project, Alberta, 17 p. [in English].
Learn Canada 2020. Joint Declaration of Provincial and Territorial Ministers of Education. (2008). Retrieved from: http://www.cmec.ca/Publications/. [in English].
Native Women’s Association of Canada. Retrieved from: http://www.nwac.ca/aboriginal-head-start. [in English].
Procher, L., & Howe, N. (2000). Early Childhood Care and Education in Canada – UBC Press: Vancouver, 315 p. [in English].
Public Health Agency of Canada. Retrieved from: http://www.phac-aspc.gc.ca. [in English].
Statistics Canada. Retrieved from: http://www.statcan.gc.ca/eng/start. [in English].
The State of Aboriginal Learning in Canada: A Holistic Approach to Measuring Success. (2009). Canadian Council On Learning, 78 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.