DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136847
ПРЕДМЕНТО-МОВНЕ ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ (CLIL) В АГРАРНИХ І ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDF (English)Посилання
Coyle, D. (2010). Content and language integrated learning / D. Coyle, P. Hood, D. Marsh, Cambridge: Cambridge University Press, 2010. 182 p.
Hammond, J. What is scaffolding? / J. Hammond, P. Gibbons, Macquarie University Teachers’ voices, 2005. Vol. 8. P. 8–16.
Kovacs, J. (2014). CLIL – Early competence in two languages / In Kovács, J. & Benkő, É. T. (Eds.), The World at Their Feet: Children’s Early Competence in Two Languages through Education Budapest: Eötvös József Könyvkiadó, 2014. p. 15–97.
Marsh, D. (2002) Content and Language Integrated Learning (CLIL): The European Dimension – Actions,Trends and Foresight Potential. – Cambridge University Press 2002. – 552 p.
Marsh, D. Language Awareness and CLIL.In J. Cenoz; N.H. Hornberger (Eds.), Encyclopedia of Language and Education. Knowledge about Language, 2nd edition, Volume 6. New York: Springer Science and Business Media LLC, 2007, p. 233–246.
Пристатейна бібліографія ГОСТ
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)