МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО В СТРУКТУРІ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136848Ключові слова:
учитель, інтегрований підхід, молодші школярі, музичне мистецтво, поліхудожня спрямованість, тематичний блокАнотація
У статті розглянуто систему інтегрованих занять як основний принцип у навчанні музичному мистецтву дітей. Зроблена спроба аналізу напрямів підготовки вчителя-музиканта та умов їх реалізації в системі інтегрованого навчання. Зазначено, що специфіка професійної діяльності вчителя-музиканта загальноосвітньої школи, на відміну від дитячої музичної школи, полягає в закладеній з самого початку багатофункціональності цієї діяльності. Якісно новий рівень професійної підготовки вчителя музики після створення відповідних умов дозволить самостійно реалізувати інтегрований підхід.Посилання
Masol, L. M. (1999). Obraz – slovo – dumka: polikulturnyi dialoh v osvitnomu prostori [Image – word – idea: multicultural dialogue in educational sphere]. Art and Education, 4, pp. 38–45. [in Ukrainian].
Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska: navchalnyi posibnyk [Pedagogics: general and art: textbook]. Ternopil: Academic book – Bohdan. 360 p. [in Ukrainian].
Smoliaha, N. V. (1990). Mizhpredmetni zviazky yak zasib optymizatsii navchalnoho protsesu [Interdisciplinary relationships as a means of educational process optimization]. Aktualni problemy muzychnoi osvity: tem. zb. nauk. prats [Topical issues of musical education: thematic collection of scientific papers]. Kyiv, pp. 15–25. [in Ukrainian].
Sokolova, O. V. (2004). Metodychni osnovy intehratsii mystetskyh znan u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv muzyky i khudozhnoi kultury [Methodical basics of art knowledge integration in training of future music and artistic culture teachers]. Candidate’s thesis. Kyiv, 207 p. [in Ukrainian].
Turchyn, T. (2011). Zastosuvannia osuchasnenykh form muzychnoho navchannia molodshykh shkoliariv yak peredumova yikh tvorchoho rozvytku [Application of innovative forms of junior schoolchildren musical education as a precondition of their creative development]. Native school, 7 (july), p. 64. [in Ukrainian].
Yudin, M. M. (2014). Intehratsiia mystetstv v estetychnomu vykhovanni [Integration of arts in aesthetic education]. Pedagogics of creative personality formation in high and comprehensive school. Vol. 38, pp. 364–370. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.