DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136849
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Atanov, H. O. (2008). Znannia yak zasib navchannia: navch. posibnyk [Knowledge as a learning tool: tutorial]. Kyiv: Kondor, 236 р. [in Ukrainian].
Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti. U 2 kn. Kn. 1. Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady [Parenting. In 2 books. Book 1. Personally oriented approach: theoretical and technological principles]. Kyiv: Lybid, 280 р. [in Ukrainian].
Ovcharuk, O. V. (Ed.). (2004). Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy [Competency approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives]. Kyiv: K.I.S. Publ., 112 р. (Library for Educational Policy). [in Ukrainian].
Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska: navchalnyi posibnyk [Pedagogy: general and artistic: a manual]. Ternopil: Educational book – Bohdan, 360 р. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti. Vybrani tvory [Problems of education of a fully developed personality. Selected Works] vol. 5, Kyiv: Soviet school. Vol. 1, 654 р. [in Ukrainian].
Fromm, E. (2010). Maty chy buty? per. z anhl. [To be or to be? translation from English]. Kyiv: Ukr. pysm, 222 р. [in Ukrainian].
Bloom, B. S. (1956). Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals. Handbook 1: Cognitive Domain. New York: David McKey Co, 207 р. [in English].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Атанов Г. О. Знання як засіб навчання: навч. посібник. К.: Кондор, 2008. 236 с.
Бех I. Д. Виховання особистості. У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. К. : Либідь, 2003. 280 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / під заг. ред. О. В. Овчарук. К. : К.І.С., 2004. 112 с. (Бібліотека з освітньої політики).
Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька: навчальний посібник. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. 360 с.
Сухомлинський В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості. Вибрані твори: в 5 т. Київ: Рад. шк, 1976. Т. 1. 654 с.
Фромм Е. Мати чи бути? / пер. з англ. Київ: Укр. письм., 2010. 222 с.
Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives The Classification of Educational Goals. Handbook 1: Cognitive Domain. New York: David McKey Co. 1956. 207 р.
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)