ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

Автор(и)

  • Ірина Гириловська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136873

Ключові слова:

моніторинг, моніторингові заходи, умова, організаційно-педагогічні умови, професійна підготовка, майбутній кваліфікований робітник, професійно-технічний навчальний заклад

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз поняття “організаційно-педагогічні умови” в контексті моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників; представлено авторське бачення даного виду моніторингу, його особливостей, етапів проведення; зазначено перелік моніторингових заходів, призначених для його реалізації; виокремлено та охарактеризовано організаційно-педагогічні умови успішного здійснення моніторингу якості професійної підготовки випускників у професійно-технічних навчальних закладах.

Біографія автора

Ірина Гириловська

кандидат педагогічних наук, докторант Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ

Посилання

Busel, V.T. (2007). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Great explanatory dictionary of modern Ukrainian language]. Kyiv: Irpin, 1736 p. [in Ukrainian].

Kremen, V.H. (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040 p. [in Ukrainian].

Semenova, A.V. (2006). Slovnyk-dovidnyk z profesiinoi pedahohiky [Dictionary of reference on professional pedagogy]. Odesa: Palmira, 272 p. [in Ukrainian].

Ilichev, L.F., Fedoseev, P.N. & Kovalev, S.M. (1983). Filosofskiy entsiklopedicheskiy slovar [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Moscow: Sovetskaya entsiklopediya, 840 p. [in Russian].

Gubskiy, E., Korableva, G. & Lutchenko, V. (2000). Filosofskiy entsiklopedicheskiy slovar [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Moscow: INFRA-M 576 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті