КАЗКА ЯК МОТИВАЦІЙНИЙ ЧИННИК ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ганна Андрєєнкова
  • Лариса Колодіна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.136878

Ключові слова:

казка, мотив, мотивація, англійська мова

Анотація

Стаття присвячена дослідженню значення казки як мотиваційного чинника, який при належному психолого-педагогічному використанні спроможний сформувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови у початковій школі. Зазначено, що вікова категорія молодших школярів є більш сприйнятливою саме до такого жанру літератури, оскільки казка є своєрідним поєднанням дитинства і реалій дорослішання, способом занурення в англомовний світ персонажів з пробудженням емоцій співчуття, інтересу, творчого осмислення їх вчинків. Підкреслюється, що саме від нестандартно підібраних вчителем методів використання найрізноманітніших засобів візуалізації казкових сюжетів буде залежати ступінь і стійкість мотиваційного зацікавлення школярів до вивчення англійської мови.

Біографії авторів

Ганна Андрєєнкова

студентка ІІ курсу ОС “Магістр”

Лариса Колодіна

кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германських мов і перекладу Національного університету біоресурсів і природокористування України, м. Київ

Посилання

Bordovskaia, N. V. & Rean, A. A. (2000). Pedahohyka: uchebnyk dlia vuzov [Pedagogy: a textbook for high schools]. Sankt Peterburg: Pyter, 304p. [in Russian].

Vlasiuk, L. S., Savchuk, N.L. & Kurovska, Zh.I. (2014). Kazka yak zasib formuvannia pozytyvnoi motyvatsii pry vyvchennia anhliiskoi movy: metodychna rozrobka [Fairy-tale as a means of formation of positive motivation in the study of English: methodical development]. Miskyi metodychnyi kabinet. Novovolynska zahalnoosvitnia shkola I-III stupeniv no.4, 116 p. [in Ukrainian].

Halushka, H.M. (2008). Formuiemo sotsiokulturnu kompetentsiiu za dopomohoiu kazok [We form socio-cultural competence with fairy-tales]. Kharkiv: Osnova, 94 p. [in Ukrainian].

Hrebeniuk, O. S. & Hrebeniuk, T. B. (2004). Osnovy pedahohyky yndyvydualnosty [Fundamentals of pedagogy of individuality]. Moskva, 456 p. [in Russian].

Ylyn, E. P. (2002). Motyvatsyia y motyvy [Motivation and motivation ]. Sankt Peterburg: Pyter, 512 p. [in Russian].

Karutsiak, S. (2011). Rozvytok piznavalnoi aktyvnosti molodshykh shkoliariv na urokakh anhliiskoi movy [Development of cognitive activity of junior pupils in English lessons]. English. Kyiv, no.18, p. 12. [in Ukrainian].

Lytovchenko, O. V. (2008). Spetsyfika motyvatsii tvorchoi osobystosti pidlitka (teoretychnyi aspekt) [Specificity of the motivation of the teenager’s creative personality (theoretical aspect)]. Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnivskoi molodi: zb. nauk. prats. Kyiv, vol. 12, no. 1, pp. 265–271. [in Ukrainian].

Slastenyn, V. A. (2001). Pedahohyka y psykholohyia: ucheb. posobye dlia stud. vыssh. ucheb. zavedenyi [Pedagogy and Psychology: textbook. allowance for stud. supreme. training. establishments]. Moskva: Akademyia, 480 p. [in Russian].

Strebna, O. V. & Sotsenko, A. O. (2008). Interaktyvni metody navchannia v praktytsi roboty pochatkovoi shkoly [Interactive methods for navigating in the practice of robotics]. Kharkiv: Osnova, 176p. [in Ukrainian].

Strelchenko, K. (2012). Vykorystannia narodnykh kazok u protsesi navchannia anhliiskoi movy [Using folk tales in the process of learning English]. Inozemni movy, no. 3, p.65. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті