ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАЙСТРІВ РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Автор(и)

  • Олена Замфереско

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.137047

Ключові слова:

професійна підготовка, вище професійне училище, особистісно-діяльнісний підхід, майстер ресторанного обслуговування, професійно-технічна освіта, ресторанна галузь

Анотація

Стаття присвячена проблемі застосування особистісно-діяльнісного підходу у професійній підготовці майбутніх майстрів ресторанного обслуговування до підприємницької діяльності у вищих професійних училищах. Єдність її особистісного і діяльнісного аспектів сприяє розумінню сутності, змісту, функцій і структури підприємницької компетентності фахівців цього профілю як чинника забезпечення особистісної та діяльнісної готовності випускників до підприємництва в ресторанній галузі.

Біографія автора

Олена Замфереско

аспірант Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

Посилання

Ananiev, B. G. (2001). Chelovek kak predmet poznaniya [Man as a subject of knowledge]. St. Petersburg: Peter, 288 p. [in Russian].

Bozhovich, L. I. (2001). Problemy formirovaniya lichnosti: izbrannye psikhologicheskie trudy [Problems of Personality Formation: Selected Psychological Works]. (Ed.). by D. I. Feldstein, 3rd ed., Moscow: Moscow Psychology and Social Institute; Voronezh: MODEK, 352 p. [in Russian].

Vygotsky, L. S. (1983). Sobranie sochineniy: v 6-ti t. [Collection of works: in 6 v.]. Vol. 3. Problems of the development of the psyche, (ed.). A. M. Matiushkina. Moscov: Pedagogics, 368 p. [in Russian].

Meshcheryakova, B. G. & Zinchenko, V. P. (Ed.). (2003). Deyatelnost [Activity]. Big psychological dictionary. Moscov: Prime-Euroznak, 672 p. [in Russian].

Zagvyazinsky, V. I. & Atahanov, R. (2006). Metodologiya i metody psikhologo-pedagogicheskogo issledovaniya: ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ucheb. zavedeniy [Methodology and methods of psycho-pedagogical research: study. for a student. higher studying Institutions]. 3rd ed., Corrected. Moscow: Academia, 208 p. [in Russian].

Kachalov, D. V. (2011). Kontseptsiya formirovaniya pedagogicheskoy kultury u studentov vuza – budushchikh uchiteley v innovatsionnoy obrazovatelnoy srede: monografiya [Concept of formation of pedagogical culture at university students – future teachers in an innovative educational activity: a monograph]. Moscov: The Academy of Natural Sciences, 157 p. [in Russian].

Knyazheva, I. (2015). Osobystisno-diialnisnyi pidkhid u doslidzhenni metodychnoi kultury maibutnikh vykladachiv pedahohichnykh dystsyplin [Personal-activity approach in the study of methodical culture of future teachers of pedagogical disciplines]. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. No. 12-13, pp. 190–192. [in Ukrainian].

Leontiev, A. N. (2004). Deyatelnost. Soznaniya. Lichnost [Activity. Consciousness Personality]. Moscov: The meaning; Academy, 346 p. [in Russian].

Lytvyn, A. V. & Rudenko, L. A. (2016). Pryntsyp nastupnosti v konteksti suchasnoi paradyhmy osvity [The principle of continuity in the context of the modern paradigm of education]. Visnyk of Lviv State University of Life Safety: Sob. sciences Ave. Lviv: LSU LS, Vol. 14, pp. 237–243. [in Ukrainian].

Myasishchev, V. N. (1960). Lichnost i nevrozy [Personality and Neurosis]. Moscow: LSU, 426 p. [in Russian].

Naukovi pidkhody do pedahohichnykh doslidzhen: kolektyvna monohrafiia (2012). [Scientific approaches to pedagogical researches: collective monograph]. For colleges. Ed. d. ped. Sciences, prof., Corr. National Academy of Sciences of Ukraine V. Lozova. Kharkiv: View of A. P. Vyrupets “Apostrophe”. 348 p. [in Ukrainian].

Nichkalo, N. G. (2010). Natsionalna ramka kvalifikatsii – problema zahalnoderzhavna [National Qualifications Framework – national problem]. Vocational and technical education. No. 2, pp. 3–4. [in Ukrainian].

Nychkalo, N. G. & Zyazyun, I. A. (Ed.). (2001). Teoretyko-metodolohichni problemy i perspektyvy rozvytku doslidzhen z neperervnoi profesiinoi osvity: u 2 chastynakh [Theoretical and methodological problems and prospects for the development of research on continuous vocational education: in 2 parts]. Continuous vocational education: theory and practice. Kyiv: Lybid, part. 1, 392 p. [in Ukrainian].

Sukhudolsky, G. V. (2008). Osnovy psikhologicheskoy teorii deyatelnosti [Basics of the Psychological Theory of Activity]. Izd. 2nd. Moscov, Izv-LKI, 168 p. [in Russian].

Serikov, V. V. (1994). Osnovy psikhologicheskoy teorii deyatelnosti [Personal approach in education: Concepts and Technology]. Volgograd: Change, 1994. 152 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті