DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.137047

ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАЙСТРІВ РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Олена Замфереско

Анотація


Стаття присвячена проблемі застосування особистісно-діяльнісного підходу у професійній підготовці майбутніх майстрів ресторанного обслуговування до підприємницької діяльності у вищих професійних училищах. Єдність її особистісного і діяльнісного аспектів сприяє розумінню сутності, змісту, функцій і структури підприємницької компетентності фахівців цього профілю як чинника забезпечення особистісної та діяльнісної готовності випускників до підприємництва в ресторанній галузі.


Ключові слова


професійна підготовка; вище професійне училище; особистісно-діяльнісний підхід; майстер ресторанного обслуговування; професійно-технічна освіта; ресторанна галузь

Повний текст:

PDF

Посилання


Ananiev, B. G. (2001). Chelovek kak predmet poznaniya [Man as a subject of knowledge]. St. Petersburg: Peter, 288 p. [in Russian].

Bozhovich, L. I. (2001). Problemy formirovaniya lichnosti: izbrannye psikhologicheskie trudy [Problems of Personality Formation: Selected Psychological Works]. (Ed.). by D. I. Feldstein, 3rd ed., Moscow: Moscow Psychology and Social Institute; Voronezh: MODEK, 352 p. [in Russian].

Vygotsky, L. S. (1983). Sobranie sochineniy: v 6-ti t. [Collection of works: in 6 v.]. Vol. 3. Problems of the development of the psyche, (ed.). A. M. Matiushkina. Moscov: Pedagogics, 368 p. [in Russian].

Meshcheryakova, B. G. & Zinchenko, V. P. (Ed.). (2003). Deyatelnost [Activity]. Big psychological dictionary. Moscov: Prime-Euroznak, 672 p. [in Russian].

Zagvyazinsky, V. I. & Atahanov, R. (2006). Metodologiya i metody psikhologo-pedagogicheskogo issledovaniya: ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ucheb. zavedeniy [Methodology and methods of psycho-pedagogical research: study. for a student. higher studying Institutions]. 3rd ed., Corrected. Moscow: Academia, 208 p. [in Russian].

Kachalov, D. V. (2011). Kontseptsiya formirovaniya pedagogicheskoy kultury u studentov vuza – budushchikh uchiteley v innovatsionnoy obrazovatelnoy srede: monografiya [Concept of formation of pedagogical culture at university students – future teachers in an innovative educational activity: a monograph]. Moscov: The Academy of Natural Sciences, 157 p. [in Russian].

Knyazheva, I. (2015). Osobystisno-diialnisnyi pidkhid u doslidzhenni metodychnoi kultury maibutnikh vykladachiv pedahohichnykh dystsyplin [Personal-activity approach in the study of methodical culture of future teachers of pedagogical disciplines]. Mountain School of the Ukrainian Carpathians. No. 12-13, pp. 190–192. [in Ukrainian].

Leontiev, A. N. (2004). Deyatelnost. Soznaniya. Lichnost [Activity. Consciousness Personality]. Moscov: The meaning; Academy, 346 p. [in Russian].

Lytvyn, A. V. & Rudenko, L. A. (2016). Pryntsyp nastupnosti v konteksti suchasnoi paradyhmy osvity [The principle of continuity in the context of the modern paradigm of education]. Visnyk of Lviv State University of Life Safety: Sob. sciences Ave. Lviv: LSU LS, Vol. 14, pp. 237–243. [in Ukrainian].

Myasishchev, V. N. (1960). Lichnost i nevrozy [Personality and Neurosis]. Moscow: LSU, 426 p. [in Russian].

Naukovi pidkhody do pedahohichnykh doslidzhen: kolektyvna monohrafiia (2012). [Scientific approaches to pedagogical researches: collective monograph]. For colleges. Ed. d. ped. Sciences, prof., Corr. National Academy of Sciences of Ukraine V. Lozova. Kharkiv: View of A. P. Vyrupets “Apostrophe”. 348 p. [in Ukrainian].

Nichkalo, N. G. (2010). Natsionalna ramka kvalifikatsii – problema zahalnoderzhavna [National Qualifications Framework – national problem]. Vocational and technical education. No. 2, pp. 3–4. [in Ukrainian].

Nychkalo, N. G. & Zyazyun, I. A. (Ed.). (2001). Teoretyko-metodolohichni problemy i perspektyvy rozvytku doslidzhen z neperervnoi profesiinoi osvity: u 2 chastynakh [Theoretical and methodological problems and prospects for the development of research on continuous vocational education: in 2 parts]. Continuous vocational education: theory and practice. Kyiv: Lybid, part. 1, 392 p. [in Ukrainian].

Sukhudolsky, G. V. (2008). Osnovy psikhologicheskoy teorii deyatelnosti [Basics of the Psychological Theory of Activity]. Izd. 2nd. Moscov, Izv-LKI, 168 p. [in Russian].

Serikov, V. V. (1994). Osnovy psikhologicheskoy teorii deyatelnosti [Personal approach in education: Concepts and Technology]. Volgograd: Change, 1994. 152 p. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Ананьев Б. Г. – СПб.: Питер, 2001. – 288 с.

Божович Л. И. Проблемы формирования личности: избранные психологические труды / Л.И. Божович; под ред. Д. И. Фельдштейна. – [3-е изд.] – М.: Московский психолого-социальный институт; Воронеж: МОДЭК, 2001. – 352 с.

Выготский Л. С. Собрание сочинений: [в 6-ти т.] / Л. С. Выготский. – Т. 3. Проблемы развития психики / под ред. А. М. Матюшкина. – М.: Педагогика, 1983. – 368 с.

Деятельность // Большой психологический словарь / под. ред. Б. Г. Мещерякова, В. П. Зинченко. – М.: Прайм-Еврознак, 2003. – 672 с.

Загвязинский В. И. Методология и методы психолого-педагогического исследования: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В. И. Загвязинский, Р. Атаханов. – 3-е изд., испр. – М. : Академия, 2006. – 208 с.

Качалов Д. В. Концепция формирования педагогической культуры у студентов вуза – будущих учителей в инновационной образовательной среде: монография / Д. В. Качалов. – М.: Академия Естествознания, 2011. – 157 с.

Княжева І. Особистісно-діяльнісний підхід у дослідженні методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін / І. Княжева // Гірська школа Українських Карпат. – 2015. – № 12–13. – с. 190–192.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознания. Личность. / А. Н. Леонтьев. – М.: Смысл; Академия, 2004. – 346 с.

Литвин А. В. Принцип наступності в контексті сучасної парадигми освіти / А. В. Литвин, Л. А. Руденко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності: зб. наук. пр. – Львів: ЛДУ БЖД, 2016. – Вип. 14. – С. 237–243.

Мясищев В. Н. Личность и неврозы / Владимир Николаевич Мясищев. – М.: ЛГУ, 1960. – 426 с.

Наукові підходи до педагогічних досліджень: [колективна монографія] / за заг. ред. д. пед. наук, проф., чл.-кор. НАПН України В. Лозової. – Харків: Вид-во А. П. Віропець “Апостроф”. 2012. – 348 с.

Ничкало Н. Г. Національна рамка кваліфікацій – проблема загальнодержавна / Н. Ничкало // Професійно-технічна освіта. – 2010. – № 2. – С. 3–4.

Ничкало Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти: у 2 частинах / Н. Г. Ничкало // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: [зб. наук. праць / за ред. І. А. Зязюна та Н. Г. Ничкало]. – К.: Либідь, 2001. – Ч. 1. – 392 с.

Cуходольский Г. В. Основы психологической теории деятельности / Г. В. Суходольский. – Изд. 2-е. – М. Изд-во ЛКИ, 2008. – 168 с.

Сериков В. В. Личностный подход в образовании: концепции и технологии / В. В. Сериков. – Волгоград: Перемена, 1994. – 152 с.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)