КОРПОРАТИВНА ОСВІТА – ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.137052Ключові слова:
корпоративна освіта, корпорація, освіта, корпоративне навчання, розвиток персоналуАнотація
У статті проаналізовано окремі аспекти поняттєво-категорійного апарату корпоративної освіти, яка знаходиться на перетині педагогічної та управлінської сфер. Розглянуто деякі підходи до визначення досліджуваного поняття. Показано взаємозв’язок корпоративної освіти із такими поняттями, як освіта, професійна освіта, розвиток персоналу тощо. Показано співвідношення між поняттями “корпоративна освіта” та “розвиток персоналу”. Дослідження також сфокусоване на розрізненні взаємозалежних термінів у даній сфері, таких як корпоративна освіта, корпоративне навчання, корпоративна підготовка.
Посилання
Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv: Lybid. 374 p. [in Ukrainian].
Hospodarskyi kodeks Ukrainy (2003). [Economic Code of Ukraine]. No. 18, No.19-20, No. 21–22. [in Ukrainian].
Kremen, V. H. (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of education]. Kyiv: Yurinkom Inter. 1040 p. [in Ukrainian].
Zavadskyi, Y. S. (2006). Ekonomichnyi slovnyk [Economic dictionary]. Kyiv: Kondor, 355 p. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” (2017). [Ukrainian law “On Education”]. No.38–39. [in Ukrainian].
Ziaziun, I. A. (2000). Neperervna osvita: kontseptualni zasady i suchasni tekhnolohii [Continuous education: conceptual basics and modern technologies]. Kharkiv: KhDPU, pp. 8–16. [in Ukrainian].
Lytovchenko, I. M. (2017). Korporatyvna osvita u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky: teoriia i praktyka: monohrafiia [Corporate education in the United States of America: theory and practice: monography]. Kyiv: B.A. Sladkevych, 399 p. [in Ukrainian].
Lisova, N. I. (2005). Rozvytok psykholoho-pedahohichnoi kompetentnosti molodykh vchyteliv u systemi pisliadyplomnoi osvity [Development of psychological and pedagogical competence of young teachers in the system of post-graduate education]. Candidate’s thesis. Kyiv, 210 p. [in Ukrainian].
Manshukova, N. D. (2002). Orhanyzatsyia vnutryfyrmennoho obuchenyia personala [Organization of employees’ learning within a firm]. Yaroslavl: HOUDPO YarYPK, 78 p. [in Russian].
Bottomley, S. (2011). Constitutional Corporation: Rethinking Corporate Governance. Aldershot, England; Burlington, VT: Ashgate. 183 p. [in English].
Goff,T. R. & Jones, T. P. (2011). An Introduction to Knowledge Management. Routledge. 194 p. [in English].
Kidd, J. R. (1978). How Adults Learn. Englewood Cliffs, NJ: Cambridge Adult Education. 318 p. [in English].
Knowles, M. S. (1980). The Modern Practice of Adult Education: From Pedagogy to Andragogy. Chicago: Associated Press Follett Publishing Company, 400 p. [in English].
Ryan, L. (2010). Corporate Education: A Practical Guide to Effective Corporate Learning. Adelaide: Griffin Press, 268 p. [in English].
UNESCO. Records of the General Conference, Twentieth Session: Resolutions (Paris, 24 October – 25 November, 1978) V. 1 (1979). Paris: Imprimerie des Presses Universitaires de France, 205 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.