DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.137052

КОРПОРАТИВНА ОСВІТА – ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ

Галина Носуліч

Анотація


У статті проаналізовано окремі аспекти поняттєво-категорійного апарату корпоративної освіти, яка знаходиться на перетині педагогічної та управлінської сфер. Розглянуто деякі підходи до визначення досліджуваного поняття. Показано взаємозв’язок корпоративної освіти із такими поняттями, як освіта, професійна освіта, розвиток персоналу тощо. Показано співвідношення між поняттями “корпоративна освіта” та “розвиток персоналу”. Дослідження також сфокусоване на розрізненні взаємозалежних термінів у даній сфері, таких як корпоративна освіта, корпоративне навчання, корпоративна підготовка.


Ключові слова


корпоративна освіта; корпорація; освіта; корпоративне навчання; розвиток персоналу

Повний текст:

PDF

Посилання


Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv: Lybid. 374 p. [in Ukrainian].

Hospodarskyi kodeks Ukrainy (2003). [Economic Code of Ukraine]. No. 18, No.19-20, No. 21–22. [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of education]. Kyiv: Yurinkom Inter. 1040 p. [in Ukrainian].

Zavadskyi, Y. S. (2006). Ekonomichnyi slovnyk [Economic dictionary]. Kyiv: Kondor, 355 p. [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro osvitu” (2017). [Ukrainian law “On Education”]. No.38–39. [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2000). Neperervna osvita: kontseptualni zasady i suchasni tekhnolohii [Continuous education: conceptual basics and modern technologies]. Kharkiv: KhDPU, pp. 8–16. [in Ukrainian].

Lytovchenko, I. M. (2017). Korporatyvna osvita u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky: teoriia i praktyka: monohrafiia [Corporate education in the United States of America: theory and practice: monography]. Kyiv: B.A. Sladkevych, 399 p. [in Ukrainian].

Lisova, N. I. (2005). Rozvytok psykholoho-pedahohichnoi kompetentnosti molodykh vchyteliv u systemi pisliadyplomnoi osvity [Development of psychological and pedagogical competence of young teachers in the system of post-graduate education]. Candidate’s thesis. Kyiv, 210 p. [in Ukrainian].

Manshukova, N. D. (2002). Orhanyzatsyia vnutryfyrmennoho obuchenyia personala [Organization of employees’ learning within a firm]. Yaroslavl: HOUDPO YarYPK, 78 p. [in Russian].

Bottomley, S. (2011). Constitutional Corporation: Rethinking Corporate Governance. Aldershot, England; Burlington, VT: Ashgate. 183 p. [in English].

Goff,T. R. & Jones, T. P. (2011). An Introduction to Knowledge Management. Routledge. 194 p. [in English].

Kidd, J. R. (1978). How Adults Learn. Englewood Cliffs, NJ: Cambridge Adult Education. 318 p. [in English].

Knowles, M. S. (1980). The Modern Practice of Adult Education: From Pedagogy to Andragogy. Chicago: Associated Press Follett Publishing Company, 400 p. [in English].

Ryan, L. (2010). Corporate Education: A Practical Guide to Effective Corporate Learning. Adelaide: Griffin Press, 268 p. [in English].

UNESCO. Records of the General Conference, Twentieth Session: Resolutions (Paris, 24 October – 25 November, 1978) V. 1 (1979). Paris: Imprimerie des Presses Universitaires de France, 205 p. [in English].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко (гол. ред. Головко С.). – К. : Либідь, 1997. – 374 с.

Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради України (ВВР). – № 18, № 19–20, № 21–22. – 2003.

Енциклопедія освіти / (Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень). – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Завадський Й. С. Економічний словник / Й.С. Завадський, Т.В. Осовська, О.О. Юшкевич. – К. : Кондор, 2006. – 355 с.

Закон України “Про освіту” // Відомості Верховної Ради (ВВР). – № 38–39. – 2017.

Зязюн І. А. Неперервна освіта: концептуальні засади і сучасні технології / І.Я. Зязюн // Творча особистість у системі неперервної професійної освіти: міжнар. наук. конф., 16–17 трав. 2000 р. / за ред. С. О. Сисоєвої, О. Г. Романовського. – Харків: ХДПУ, 2000. – С. 8–16.

Литовченко І. М. Корпоративна освіта у Сполучених Штатах Америки: теорія і практика: монографія / І.М. Литовченко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. – Київ: Б.А. Сладкевич, 2017. – 399 с.

Лісова Н. І. Розвиток психолого-педагогічної компетентності молодих вчителів у системі післядипломної освіти: дис. … канд. Пед. Наук : 13.00.04 / Н. І. Лісова. – К., 2005. – 210 с.

Маншукова Н. Д. Организация внутрифирменного обучения персонала / Н. Д. Машукова. – Ярославль: ГОУДПО ЯрИПК, 2002. – 78 с.

Bottomley S. Constitutional Corporation: Rethinking Corporate Governance / S. Bottomley. – Aldershot, England; Burlington, VT: Ashgate, 2007. – 183 p.

Goff T. R., Jones T. P. An Introduction to Knowledge Management / T.R. Goff, T.P. Jones. – Routledge, 2011. – 194 p.

Kidd J. R. How Adults Learn / J.R. Kidd. – Englewood Cliffs, NJ: Cambridge Adult Education, 1978. – 318 p.

Knowles M. S. The Modern Practice of Adult Education: From Pedagogy to Andragogy / M.S. Knowles. – Chicago: Associated Press Follett Publishing Company, 1980. – 400 p.

Ryan L. Corporate Education: A Practical Guide to Effective Corporate Learning / L. Ryan. – Adelaide: Griffin Press, 2010. – 268 p.

UNESCO. Records of the General Conference, Twentieth Session: Resolutions (Paris, 24 October – 25 November, 1978) / the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. – V. 1. – Paris: Imprimerie des Presses Universitaires de France, 1979. – 205 p.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)