РЕАЛІЗАЦІЯ АДАПТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МОРЯКІВ

Автор(и)

  • Сергій Волошинов

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.137837

Ключові слова:

компетентнісний підхід, адаптивні технології, MOODLE, майбутні моряки, англомовна компетентність, дистанційний курс

Анотація

У статті проведено аналіз засад використання MLS MOODLE як інструментарію реалізації адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків. Описані компоненти (мотиваційно-діяльнісний, програмно-цільовий, інформаційно-діяльнісний, комунікаційний, контрольно-оцінювальний та технологічний) та запропонована модель дистанційного курсу. Зазначено, що адаптивне середовище навчального курсу дозволяє підібрати навчальний контент, завдання, критерії аналізу у процесі навчання. Вони не є статичними та можуть бути змінені відповідно до індивідуальних особливостей студентів.

Біографія автора

Сергій Волошинов

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння Херсонської державної морської академії

Посилання

Basaraba, N. (2013). Platforma dystantsiinoho navchannia Moodle ta yii vykorystannia v orhanizatsii navchalnoho [Moodle distance learning platform and its use in educational organization]. New pedagogical thought, no. 2, pp.63–66. [in Ukrainian].

Mizhnarodna konventsiia pro pidhotovku i dyplomuvannia moriakiv ta nesennia vakhty 1978 [International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers]. Available at: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MU78K01U.html [in Ukrainian].

Osadcha, K. P. (2016). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii zdiisnennia tiutorskoi diialnosti u systemi shkilnoi osvity [The informational and communicational technologies of the implementation of tutor activities the school educational system]. Monthly scientific-pedagogical journal “Youth & Market”, no. 9 (128), pp.22–26. [in Ukrainian].

Osadchy, V. V. & Osadcha, K. P. (2014). Tekhnolohii dystantsiinoho navchannia. Robota z Moodle 2.4 [Distance Learning Technologies. Working with Moodle 2.4]. Melitopol, 396. [in Ukrainian].

Podobeda, V. I. & Maron, A. E. (Ed.). (2003). Prakticheskaya andragogika. – Kniga 1: Sovremennye adaptivnye sistemy i tekhnologii obrazovaniya vzroslykh [Practical andragogy. Book 1: Modern Adaptive Systems and Adult Education Technologies]. Sankt-Peterburg, p.406. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті