САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Віталій Цісарук
  • Ірина Цісарук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140373

Ключові слова:

самостійна робота, самоосвітня компетентність, професійна діяльність

Анотація

У статті проаналізовано визначення науковцями терміну “самоосвітня компетентність”. Визначено поняття самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технології як якість особистості педагога, що характеризується здатністю та готовністю до безперервної самоосвіти під час навчання та у процесі професійної діяльності. Висвітлено питання формування самоосвітньої компетентності у майбутніх учителів. Охарактеризовано сутність, структуру та функції самоосвітньої компетентності. Розкрито уміння теоретичного і практичного характеру, якими повинні володіти майбутні вчителі технологій під час організації самостійної діяльності.

Біографії авторів

Віталій Цісарук

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

Ірина Цісарук

аспірант, асистент кафедри теорії та методики трудового навчання та технологій Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

Посилання

Bilousova, L. I. & Kyselova, O.B. (2009). Tekhnolohiia formuvannia u maibutnikh pedahohiv kompetentnosti samoosvity z vykorystanniam potentsialu informatsiino-navchalnoho seredovyshcha [Technology of forming future educators competence of self-education using the potential of the information-learning environment]. Information technologies in education: Sb. sciences works. Spivakovskyi O.V. (Ed.). Kherson: KhDU Publ., vol. III, pp. 11–20. [in Ukrainian].

Bukhlova, N. V. (2003). Orhanizatsiia osvitnoi diialnosti [Organization of educational activities]. Kharkiv: VH Osnova Publ., 64 p. [in Ukrainian].

Voropai, N. (2010). Stanovlennia poniattia “samoosvitnia kompetentnist” u naukovometodychnii literature [Formation of the concept of “self-educational competence” in scientific methodological literature]. Scientific journal of the M. P. Drahomanov National Pedagogical University: Theory and Practice of Education. Kyiv, Seria 17, pp. 27–32. [in Ukrainian].

Rapatsevich, Ye. S. (2005). Pedagogika: Bolshaya sovremennaya entsiklopediya [Pedagogy: Large modern encyclopedia]. Minsk: “Sovrem. Slovo”, 720 p. [in Russian].

Perehudova, V. I. Formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia tekhnolohii [Formation of self-educational competence of the future teacher of technologies]. Available at: http://www.rusnauka.com/44_NIEK_2015/Pedagogica/5_203402.doc.htm. [in Ukrainian].

Fomina, Ye. N. (2007). Formirovanie samoobrazovatelnoy kompetentnosti studentov na osnove primeneniya modulnoy tekhnologii (na primere srednikh professionalnykh uchebnykh zavedeniy) [Formation of self-educational competence of students on the basis of application of modular technology (on an example of average professional educational institutions)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Volgograd, 24 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті