ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ІСТОРИЧНОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА У ПОЗАКЛАСНІЙ ВИХОВНІЙ РОБОТІ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140427Ключові слова:
підлітки, творча особистість, позакласна виховна робота, загальноосвітня школаАнотація
У статті розкрито концептуальні основи виміру проблеми, обґрунтовано завдання позакласної виховної роботи, що спрямовані на творчу реалізацію потенціалу підлітків. Проаналізовано особистісний, діяльнісно-процесуальний та пошуково-дослідницький підходи до формування творчої особистості учня у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи. Обгрунтовано доцільність використання ідей історичного досвіду формування особистості підлітка у позакласній виховній роботі сучасної української школи.Посилання
Vajnola, R. & Sysojeva S. (1992). Pedaghoghichna ocinka vykhovatelem rivnja kreatyvnosti osobystosti [Pedagogical assessment by the teacher of the level of creativity of the individual]. Education of the fundamentals of spiritual culture: a Collection of scientific works. Sumy: MKVVP “Mrija”. рр. 112 – 117. [in Ukrainian].
Alfymov, V.Y., Artemov, N.E. & Tymoshko, Gh.V. (Eds.). (1993). Dyaghnostyka tvorcheskoj lychnosty [Diagnosis of the creative personality]. Doneck, 89 р. [in Ukrainian].
Komisarenko, N.O. (2003). Tvorcha samorealizacija uchniv u pozaklasnij dijaljnosti siljsjkoji shkoly [Creative self-realization of students in extracurricular activities of rural schools]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 16 р. [in Ukrainian].
Nacionaljna doktryna rozvytku osvity: Zatverdzhena Ukazom Prezydenta Ukrajiny vid 27 kvit. 2002 r. № 347 [National Doctrine of Education Development: Approved by the Decree of the President of Ukraine from April 27. 2002 № 347]. Osvita, рр. 2–4. [in Ukrainian].
Rudenko, L. (2003). Innovacijnyj pidkhid do formuvannja tvorchykh zdibnostej uchniv u pozaurochnij vykhovnij dijaljnosti [Innovative approach to formation of creative abilities of students in extra-curricular educational activity]. Kyiv, Ridna shkola, no.9, рр. 52 – 54. [in Ukrainian].
Sysojeva, S.O. (1998). Pedaghoghichna tvorchistj: Monoghrafija. [Pedagogical creativity] Kh. – Kyiv: Knyzhkove vydavn. “Karavela”. – 150 р. [inUkrainian]
Sushhenko, T.I. (2000). Korekcija paradyghmy suchasnogho pedaghoghichnogho procesu. [Correction of the paradigm of modern pedagogical process]. Pedagogy and Psychology of the formation of creative person: the problems and searches: a Collection of scientific works. (Ed.). T.I. Sushhenko et al. Kyiv – Zaporizhzhja. Vol. 17, 228 р. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.