АНАЛІЗ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140429Ключові слова:
психолого-педагогічна компетентність, майбутні офіцери-прикордонники, методична система, відповідність, форми, методи, навчальні дисципліни, підсистемаАнотація
Психолого-педагогічна компетентність майбутніх офіцерів-прикордонників – це особистісне утворення, процес формування якого є тривалим, складним і передбачає розробку спеціальних сприятливих заходів та втілення їх в освітній процес. До таких заходів можна віднести створення методичної системи формування досліджуваної компетентності під час викладання загальновійськових та військово-спеціальних дисциплін. У статті методична система представляється як сукупність трьох структурних підсистем: цільової, змістовної та процесуально-організаційної. Кожна підсистема має свої складові елементи, переслідує певні цілі та містить внутрішні зв’язки. Розглянуто зміст представлених підсистем та встановлено відповідність між блоками навчальних дисциплін психолого-педагогічного й професійного спрямування, оптимальними формами і методами їх проведення та складовими досліджуваної компетентності.
Посилання
Borovyk, L.V. (2018). Kontseptsiia formuvannia psykholoho-pedahohichnoi kompetentnosti maibutnikh ofitseriv-prykordonnykiv [Concept of formation of psychological and pedagogical competence of future border guard officers]. Scientific Journal VIRTUS, no. 22 (2), pp. 73–78. [in Ukrainian].
Kurylenko, N.V. (2014). Metodychna systema formuvannia ekolohichnoi kompetentnosti uchniv osnovnoi shkoly u protsesi navchannia fizyky [Methodical system of formation of ecological competence of students of the basic school in the process of teaching physics]. Pedagogical sciences: a collection of scientific works, no.66, pp. 142–150. [in Ukrainian].
Polunina, O.V. (2002). Psykholohichnyi analiz hotovnosti pedahoha vyshchoho navchalnoho zakladu do innovatsiinoi diialnosti [Psychological analysis of the readiness of a teacher of a higher educational institution for innovation]. Problems of general and pedagogical psychology. Collection of scientific works of the Institute of Psychology of Ukraine named after. GS Kostiuk, Kyiv: Henezys, no.4(6), pp. 203–205. [in Ukrainian].
Skvortsova, S.O. (2008). Metodychna systema navchannia uchniv pochatkovykh klasiv rozviazuvannia siuzhetnykh matematychnykh zadach [Methodical system of studying primary school students for solving scene mathematical problems]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 41 p. [in Ukrainian].
Slotska, H. (2014). Orhanizatsiino-metodychna systema formuvannia estetychnoi kultury maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva v pedahohichnykh universytetakh [Organizational-methodical system of formation of aesthetic culture of future teachers of fine arts in pedagogical universities]. Continuous Professional Education: Theory and Practice, no. 1-2(4), pp. 64–68. [in Ukrainian].
Trius, Yu.V. (2010). Kompiuterno-oriientovani metodychni systemy navchannia matematychnykh dystsyplin u VNZ: problemy, stan i perspektyvy [Computer-oriented methodical systems of teaching mathematical disciplines in higher educational institutions: problems, state and prospects]. Scientific journal of the National Academy of Sciences of Ukraine. MP Drahomanov. Series2: Computer-based learning systems. No №9 (16), pp.16–29. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.