CТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140430Ключові слова:
цифрова компетентність, електронний посібник, програма Didapages, французька мова, мультимедіа, інтерактивність, креативність, аутентичний матеріалАнотація
У статті проаналізовано доцільність створення електронного посібника за допомогою програми Didapages, яка дає змогу майбутньому вчителеві французької мови розробляти, структурувати та систематизувати вправи, наповнювати їх контент аутентичним, мультимедійним матеріалом (аудіо, відео, статичною і/або динамічною анімацією). Доведено, що електронний посібник є сучасним ефективним і доступним засобом, який мотивує та удосконалює процес навчання іноземної мови завдяки його мультимедійності, креативності, інтерактивності та можливості наповнення аутентичним матеріалом.
Посилання
Kapeliushna, T. (2014). Analiz zmistu shkilnoho navchannia anhliiskoi movy v umovakh internatsionalizatsii osvitnoho prostoru [Content analysis of English language school teaching in the educational sphere internationalization]. Comparative Pedagogical Studies. No. 4(22), pp. 129 –135. [in Ukrainian].
New Ukrainian School [Online]. Available at: https://osvita.ua/doc/files/news/520/52062/new-school.pdf [in Ukrainian].
Khomyshak, O. (2017). Metodyka zastosuvannia kompiuteriv u vykladanni inozemnykh mov [Methods of using computers in foreign languages teaching]. Drohobych, 62 p. [in Ukrainian].
Council recommendation on Key Competences for Lifelong Learning [Online]. Available at: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/recommendation-key-competences-lifelong-learning.pdf [in English].
Didasystem. [Online]. Available at: http://www.didasystem.com/index.php?page=accueil [in French].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.