МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ТА ЇХ БАТЬКАМИ В СИТУАЦІЇ КОНФЛІКТУ

Автор(и)

  • Інна Коновальчук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140436

Ключові слова:

моделювання, модель, підготовка майбутніх учителів, міжособистісна взаємодія, ситуація конфлікту

Анотація

У статті представлено результати моделювання процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та їх батьками в ситуації конфлікту. Метод моделювання використано з метою аналізу та оптимізації структури, функцій, виявлення сутнісних характеристик підготовки студентів до означеного виду діяльності. Запропонована модель розглядається як педагогічна система, що відображає існуючі та спроектовані нові структури, функції, цілі, умови, зміст, організаційні форми, технології, цілісність реалізації яких забезпечує ефективність досягнення прогнозованих результатів. Структурно-функціональний підхід дозволив виділити в моделі такі основні блоки: цільовий, концептуальний, змістовний, процесуально-діяльнісний, оцінно-результативний.

Біографія автора

Інна Коновальчук

асистент кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій Житомирського державного університету імені Івана Франка

Посилання

Vartofskyi, M. (1988). Modely. Reprezentatsyia y nauchnoe ponymanye [Models. Representation and scientific understanding]. Moscow: Prohress, 507 p. [in Russian].

Hurov, S. (2018). Modeliuvannia protsesu vykhovannia dukhovno-moralnykh tsinnostei u studentiv humanitarnykh spetsialnostei zasobamy khudozhnoi literatury [Modelling of education process of spiritual and moral values in students of humanitarian professions by means of literature]. Youth and market. Drohobych, no.4 (159), pp. 57–63. [in Ukrainian].

Kremen, V.H (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of education]. Kyiv: Yurinkom Inter, 1040 p. [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2008). Filosofiia pedahohichnoi dii: monohrafiia [Phylosophy of pedagogic actionn: monograph]. Cherkasy: Vyd-vo ChNU im. Bohdana Khmelnytskoho, 608 p. [in Ukrainian].

Konovalchuk, I. I. (2011). Psykholohichni aspekty hotovnosti uchyteliv do innovatsiinoi diialnosti [Psychological aspects of teachers readiness to innovative activity]. Problems of preparation of modern teacher: scientific digest of Uman State University named after Pavlo Tychyna. Uman: PP Zhovtyi O. O., Vol. 4, part. 1, pp. 155–161. [in Ukrainian].

Kraevskyi, V. V. (2006). Metodolohyia pedahohyky: noviy etap: ucheb. posobye dlia stud. vysh. ucheb. zavedenyi [Pedagogics methodology: the new stage: textbook for educational institutions]. Moscow: Yzdatelskyi tsentr “Akademyia”, 400 p. [in Russian].

Pometun. O. I. (2004). Dyskusiia ukrainskykh pedahohiv navkolo pytan zaprovadzhennia kompetentnisnoho pidkhodu v ukrainskii osviti [Ukrainian pedagogs discussion around questions of implementation of complex approach into Ukrainian education]. Kompetence approaches in modern education: world experience and Ukrainian perspectives: Educational Policy Libraryy. Kyiv: “K.I.S.”, pp. 6–15. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті