ФОРМУВАННЯ У ПІДЛІТКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЗАНЯТЬ ТУРИЗМОМ В УМОВАХ ЛІТНЬОГО ОЗДОРОВЧОГО ТАБОРУ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140512Ключові слова:
підлітки, літній оздоровчий табір, туризм, формування інтересуАнотація
У статті виявлено шляхи і засоби формування інтересу в підлітків до занять туризмом в умовах літнього оздоровчого табору; з’ясовано психолого-педагогічні аспекти проблеми; обґрунтовано методологічні засади процесу; відтворено алгоритм його виникнення та розвитку; визначено дидактичне забезпечення у поєднанні спортивної, оздоровчої, рекреаційної, краєзнавчої діяльності з метою пізнання, розвитку та виховання.
Посилання
Andrieieva, O. V. (2004). Analiz motyvaciinykh teorii u sferi ozdorovchoii fizychnoii kultury t arekreacii [Analysis of motivational theories in the field of recreational physical culture and recreation]. Theory and methods of physical education and sport, no.2, pp. 81 – 84. [in Ukrainian].
Bezverkhnia, G. V. (2004). Motyvaciia dozaniat fizychnoiu kulturoiu i sportom shkoliariv 5 – 11 klasiv [Motivation for classes in physical education and sports of pupils of grades 5-11]. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv, 2004, 23p. [in Ukrainian].
Boll, A. i B. (1994). Osnovy lagernogo menedzhmenta: ucheb. posobie dlia rukovoditelei detskikh ozdorovitelnyh uchrezhdenii [Fundamentals of camp management: study. textbook for managers of children’s health facilities]. Saint Petersburg: B.V., 221 p. [in Russian].
Bryzhatyj, O. V.& Prokopova, L. I. (2001). Formuvannia motyvacii fizkulturno-ozdorovchoi dialnosti osobystosti na riznykh vikovykh etapakhii rozvytku [Formation of motivation of physical culture and health activity of the person at different age stages of its development]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sports. Kharkiv: KhPU, no.5, pp. 13 – 18. [in Ukrainian].
Vynnyk,V. D. (2010). Osoblyvosti formuvannia interesu ta motyvacii do zaniat fizychnym vykhovanniam [Features of the formation of interest and motivation to study physical education]. Theory and methods of physical education, no.12, pp. 39 – 42. [inUkrainian].
Gazman, O. S. (1998). Smysly i znacheniia filosofii i pedagogiki kanikul [The contexts and meanings of philosophy and pedagogy of holidays]. New values of education: Philosophy and pedagogy of holidays. Moscow: Innovator, no.8, pp.14 – 22. [in Russian].
Holub, O. V. Formuvannia stiikoho interesu do fizychnoii kultury shliakhom indyvidualnoho fizychnoho i sportyvnoho vykhovannia [Formation of sustainable interest in physical culture through individual physical and sports education]. Retrieved from: http://fizkulturamo.at.ua/publ/robota_mo/vistupi_na_mo/19. [in Ukrainian].
Hranovskyj, V. H. (2011). Formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia pidlitkiv v umovakh ozdorovchoho taboru [Formation of a healthy lifestyle of adolescents in conditions of a health camp]. Candidate’s thesis. Luck, 2011, 262p. [in Ukrainian].
Dudorova, L. Ju. (2014). Formuvannia hotovnosti majbutnikh uchyteliv do orhanizacii shkilnoho turyzmu (teoretyko-metodychnyi aspekt) [Formation of readiness of future teachers for organization of school tourism (theoretical and methodical aspect)]. V: Nilan-LTD Publ., 424 p. [in Ukrainian].
Jezerskyj, V. I. (2017). Interes do zanat fizychnymy vpravamy v umovakh litnioho ozdorovchoho taboru yak element motyvacijnoi sfery osobystosti pidlitka [Interest in physical exercises in the conditions of a summer health camp as an element of the motivational sphere of a teenager’s personality]. Fundamentalni ta prykladni doslidzhennia: suchasni naukovo-praktychni rishennia ta pidkhody: Materialy II-yi Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii – Fundamental and Applied Research: Modern Scientific and Practical Solution and Approaches: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference. Baku-Uzhhorod-Drohobych, pp. 196 – 198. [in Ukrainian].
Kvartaljnov, V.A. (2002). Turyzm [Tourism]. Moscow: Finansy statystyka, 320 p. Retrieved from: http://infotour.in.ua/kvartalnov_tourism3.htm. [in Russian].
Kozak,Ye. (2002). Formuvannia motyvaciino-cinnisnoho stavlennia starshoklasnykiv do fizychnoho vykhovannia [Formation of motivational-value relation of senior pupils to physical education]. Physical education at school, no.4, pp. 51 – 52. [in Ukrainian].
Kolot, A. M. (2002). Motyvaciia personalu [Motivation of the staff]. Kyiv: KNEU, 345 p. Retrieved from: http://library.if.ua/book/116/7757.html. [in Ukrainian].
Lukianchenko, M. I. (2012). Pedahohika zdorovia: teoriia ta praktyka [Pedagogyof Health: Theoryand Practice]. Drohobych: DDPU Ivan Franko Publ., 348 p. [in Ukrainian].
Fedorchenko, V. K., Fomenko, N. A., Skrypnyk, M.I. & Cekhmistrova, H. S. (2004). Pedagogika turyzmu. Slovnyk [Pedagogy of tourism. Dictionary]. Kyiv: Slovo, 296 p. Retrieved from: http://tourlib.net/books_ukr/pedtur_slovnik.htm.[in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.