ОСОБЛИВОСТІ БІЛІНГВАЛЬНОЇ ОСВІТИ В АНГЛІЇ ТА УЕЛЬСІ В УМОВАХ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Галина Лотфі Гаруді

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.140517

Ключові слова:

особливості, білінгвальна освіта, Англія, Уельс, шкільна освіта, двомовність

Анотація

У статті охарактеризовано особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі (послаблення контролю освіти; створення керівних комітетів за конкретними напрямами стандартизації освіти; спрямування на створення умов для навчання; залучення батьків до навчальних індивідуальних програм своїх дітей тощо). Проаналізовано напрям “Стандарти”, що передбачав запровадження Національного навчального плану. Виявлено, що білінгвізм Англії значною мірою відрізняється від двомовності Уельсу: в межах Уельсу, погляд на двомовність, носить індиферентний характер, а в Англії переважає недовіра і упередження до білінгвізму та білінгвальної освіти.

Біографія автора

Галина Лотфі Гаруді

здобувач кафедри іноземної мови Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Avsheniuk, N.M. (2016). Tendentsii rozvytku transnatsionalnoi vyshchoi osvity u rozvynenykh anhlomovnykh krainakh (druha polovyna KhKh – pochatok KhKhI stolittia) [The Trends of development of transnational higher education in the developed English-speaking countries (second half of the XX – beginning of the XXI century)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 39 p. [in Ukrainian].

Borysenko, I. (2013). Etapy rozvytku kurykulumu pochatkovoi osvity v spoluchenomu korolivstvi Velykoi Brytanii ta Pivnichnoi Irlandii (Anhliia, Uels) [The stages of development of Elementary Education Curriculum in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (England, Wales)]. Pedahohichna komparatyvistyka – 2013: transformatsii v osviti zarubizhzhia ta ukrainskyi kontekst: materialy nauk.-prakt seminaru (Kyiv, 10 chervnia 2013 r.). – Comparative Pedagogy – 2013: Transformations in Education of Abroad and Ukrainian Context: Proceedings of Scientific and Practical seminar (Kyiv, June 10, 2013). Institute of Pedagogy of National Academy of Sciences of Ukraine. (Ed). O.I.Lokshyna. Kyiv: Pedahohichna dumka. [in Ukrainian].

Mukan, N.V. (2011). Profesiinyi rozvytok uchyteliv zahalnoosvitnikh shkil u systemakh neperervnoi pedahohichnoi osvity Velykoi Brytanii, Kanady, SShA [The professional development of teachers of secondary schools in systems of continuing pedagogical education of Great Britain, Canada, USA]. Extended abstract of the candidate’s thesis. Institute of Pedagogical Education and Adult Education of National Academy of Sciences of Ukraine. Kyiv, 40 p. [in Ukrainian].

Nikolska, N. V. (2014). Funktsii bilinhvalnoi osvity u suspilstvi spoluchenoho korolivstva Velykoi Brytanii ta Pivnichnoi Irlandii [The functions of bilingual education in the society of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland]. The problems of modern pedagogical education. Series: Pedagogy and Psychology. A Collection of articles: Yalta: RVV KHU, vol. 43, part. 1, pp.137–144. [in Ukrainian].

Reva, O. (2011). Zahalna kharakterystyka systemy vykhovnoi roboty v serednikh navchalnykh zakladakh Velykoi Brytanii [The general characteristics of the system of educational work in secondary schools in the UK]. Passus in scienciam: tezy dopovidei IV studentskykh chytan (Poltava, 19 kvit. 2011 r.) – Passus in scienciam: Abstracts of the IV Student Readings (Poltava, April 19, 2011). (pp.120–121). Poltava Volodymyr Korolenko National Pedagogical University. (Ed.). Korol L. L., Cherchata L. M. Poltava: PNPU. [in Ukrainian].

Shyika, Yu. (2014). Analiz poniattievo-katehoriinoho aparatu bilinhvalnoi osvity [An analysis of the concept-categorical apparatus of bilingual education]. Pedagogical discourse: a Collection of sciences. (Ed.). I. M. Shorobura. Khmelnytskyi: KhHPA, vol.17, pp.213–217. [in Ukrainian].

Chan, S. M. et al. (2002). Primary and secondary education in England and Wales: From 1944 to the present day. 8th Edition. London: UNL. August 46 p. [in English].

Halstead, V. (1994). The Introduction of the National Curriculum and Assessment in England. Bruxelles: European Yearbook of Comparative Studies in Teacher Education, pp. 391–407. [in English].

Pierson, Ch. (1998). The new governance of education: The Conservatives and Education 1988-1997. Oxford Review of Education. Vol.24. Issue 1. pp.131–143. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті