АНАЛІТИКО-УЗАГАЛЬНУВАЛЬНЕ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ДОСВІДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ У ПОЛЬЩІ ТА ЛАТВІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141860Ключові слова:
майбутні філологи, заклад вищої освіти, освітньо-професійна програма, цикл загальної підготовки, цикл професійної підготовки, професійна підготовка майбутніх філологів, вища освіта, Польща, ЛатвіяАнотація
У статті автор досліджує досвід професійної підготовки майбутніх філологів у Польщі та Латвії. З’ясовано, що у Польщі підготовку майбутніх філологів здійснюють спеціальні заклади вищої освіти, які готують здобувачів ступеня “Молодший бакалавр”, а також заклади вищої освіти університетського та неуніверситетського типів. У Латвії після прийняття Закону “Про навчальні заклади” (1995 р.) встановлено відмінність між вищою академічною оcвітою та вищою професійною освітою. Проаналізовано зміст освітньо-професійних програм підготовки майбутніх філологів в Ягеллонському та Латвійському університетах. Визначено, що освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів філологічних спеціальностей у Латвійському університеті передбачає чотири роки навчання (8 семестрів), у Ягеллонському – три роки навчання (6 семестрів).
Посилання
Aristova, N. O. (2017). Teoretychni i metoduchni zasady formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Theoretical and methodical foundations of forming future philologists’ professional agency]. Kyiv, 572 p. [in Ukrainian].
Hryhorieva, T. Yu. (2010). Pidhotovka vchyteliv-filolohiv do navchannia doroslykh u systemi neperervnoi osvity Velykoi Brytanii i osvity [Training of teachers-philologists to teaching adults in the system of continuing education of Great Britain]. Extended abstract of candidate’s thesis. Zhytomyr, 20 p. [in Ukrainian].
Zadorozhna, I. P. (2002). Osoblyvosti metodychnoi pidhotovky vchyteliv anhliiskoi movy u Velykii Brytanii [Peculiarities of methodical training of English language teachers in Great Britain]. Extended abstract of candidate’s thesis. Ternopil, 20 p. [in Ukrainian].
Kononenko, I. A. (2017). Profesiine stanovlennia maibutnikh uchyteliv filolohichnykh spetsialnostei u systemi vyshchoi osvity Frantsii [Professional development of future teachers of philological specialties in the system of higher education of France]. Сandidate’s thesis. Pereiaslav-Khmelnytskyi, 319 p. [in Ukrainian].
Pasynkova, I. V. (2005). Systema pidhotovky bakalavriv humanitarnykh nauk z inozemnoi movy v universytetakh SshA [The system of training of bachelors of arts in foreign languages at universities of the USA]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 20 p. [in Ukrainian].
Suryna, Y. A. (2014). Systema vysshego obrazovanyia Polshy pered vyzovamy sovremennosty [The system of higher education of Poland in the face of challenges of modernity]. Humanitarian Journal DVNZ “Pereiaslav-Khmelnytskyi national pedagogical university named after Hryhoriy Skovoroda”. Kyiv, pp. 366–377. [in Russian].
Bachelor’s degree programme English philology / Latvijas Universitate. Retrieved 10/11/2016 from http://www.lu.lv/fileadmin/user_upload/lu_portal/eng/international_students/English_ philology _BSP _courses 2013.pdf [in English].
Higher education. Ministry of Science and Higher education (Republic of Poland). Retrieved 16/07/2018, from http://www.nauka.gov.pl/en/higher-education/ [in English].
Institute of English Studies of the Jagellonian University. Retrieved 16/07/2018, from http://www.ifa.filg.uj.edu.pl/en_GB/rok-i-1[in English].
Latvia Higher Education System. Retrieved 16/07/2018, from http://www.euroeducation.net/prof/latviaco.htm [in English].
Law on Higher Education (2005). Retrieved 16/07/2018, from https://www.nauka.gov.pl/g2/oryginal/2013_05/ff45b4be7d6682f90d4755ddc6373a70.pdf [in English].
The system of Education in Poland (2012). Warsawa: Foundation for the Development of the Education System, 132 p. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.