РОЛЬ СОЦІО-ДИДАКТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАПИСАННЯ ЕСЕ НА СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩУ ТЕМАТИКУ

Автор(и)

  • Тетяна Опалюк

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141870

Ключові слова:

соціо-дидактичне середовище, есе, особистісно орієнтована освіта, цілісний освітній простір, освітнє середовище, психологічний мікроклімат

Анотація

У статті представлено результати комплексного дослідження сутності, ключових характеристик та ролі соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх вчителів до написання есе на соціальну, соціально-педагогічну тематику. Аналізується науково-методична література з проблем формування освітнього простору, навчального середовища, позитивного мікроклімату у процесі професійного становлення спеціаліста, особливостей психологічного супроводу навчальної діяльності студентів у його контексті.

Біографія автора

Тетяна Опалюк

кандидат педагогічних наук, асистент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Посилання

Zeer, E. F. (2005). Psikhologiia professii [Psychology of vocations]. Moscow, Academic Project. “The World” Foundation., 336 p. [in Russian].

Makahon, O. E. (2004). Seredovyshche iak obiekt naukovo-pedahohichnoho doslidzhennia [The environment as an object of scientific and pedagogical research]. Professional training and innovative processes in educational institutions: the collection of scientific works., Kharkiv, Styl Publ., pp. 74–79. [in Ukrainian].

Orlova, L. (2015). Stvorennia spryiatlyvoho osvitnioho seredovyshcha u vyshchomu navchalnomu zakladi [The formation of a favorable educational environment in a higher educational institution]. Origins of pedagogical skill: the collection of scientific works. Poltava national V. H. Korolenko pedagogical university. Poltava, vol. 16, 332 p. [in Ukrainian].

Skydan, S. O. (1999). Erhonomichni osnovy navchalnoho protsesu u vushchii shkoli: avtoref [Ergonomic foundations of the educational process in the higher school]. Candidate’s thesis. M.P. Drahomanov National Pedagogical University, Kyiv, 34 p. [in Ukrainian].

Slobodchykov, V. I. (1997). Obrazovatelnaia sreda: realizatsiia tselei obrazovaniiqa v prostranstve kultury [Educational environment: the realization of educational goals in the cultural space]. New values of education: cultural models of schools. Hrnnet Colledg., Moscow, Innovator Publ. pp. 177–184. [in Russian].

Shenderovskyi, K. S. (2007). Iak napysaty uspishne ese: metodychni rekomendatsii do napysannia ese [How to write a successful essay: Guidelines for writing essays]. Institute of mass communication at the Taras Shevchenko National University. Kyiv, 34 p. [in Ukrainian].

Schoon Ingrid. Measuring social competencies. German Council for Social and Economic Data (RatSWD). Working paper series No. 58. 14 p., pp. 2–4. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті