СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ГОВОРІННЯ У СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗВО

Автор(и)

  • Галина Задільська

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141877

Ключові слова:

сучасні педагогічні технології, сучасні методи навчання, формування англомовної компетенції говоріння, студенти мовних спеціальностей ЗВО, комунікативно-орієнтовані методи, ігрові методи

Анотація

У статті розглядається питання, що стосується загальної характеристики іншомовної компетентності говоріння, цілей її формування у майбутніх вчителів іноземних мов. Вказується на необхідність вдосконалення комунікативних вмінь та навичок з англійської мови студентів-філологів ЗВО. Обґрунтовано ефективність і доцільність практичного застосування сучасних методів навчання на заняттях з іноземної мови. Доведено, що сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови сприяють розвитку усного мовлення та творчих здібностей студентів.

Біографія автора

Галина Задільська

кандидат філологічних наук, доцент кафедри порівняльної педагогіки та методики викладання іноземних мов Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Boretska, G. Ie. (2010). Suchasni tekhnologyy formuvannia anglomovnoyi kompetentsiyi govorinnya v uchniv osnovnoyi i starshoyi shkoly [Modern technologies of competence in English speaking to the pupils of the principal and higher school]. Inozemni movy, no. 2, pp. 23–26. [in Ukrainian].

Vening, N. M. (1999). Psychologo-pedagogichni peredumovy rozvytku movlennyevoyi kompetentsiyi starshoklasnykiv [Psychological and pedagogical prerequisites of the development of the English speaking competence to senior students]. Ped. nauky: zb. nauk. prats “Metoda”, pp. 76–82. [in Ukrainian].

Datskiv, O. P. (2014). Kompleks vprav dlya vdoskonalennya fonetychnykh navychok govorinnya u maibutnikh vchyteliv angliyskoyi movy zasobamy dramatyzatsiyi [Set of exercises for improving of the phonetical skills in speaking to the future teachers of English by means of dramatization]. Inozemni movy, no.2, pp. 34– 38. [in Ukrainian].

Dyachkova, Ya. O. (2014). Systema vprav dlya navchannya maibutnikh pravoznavtsiv profesiyno spryamovanogo anglomovnogo govorinnya z vykorystannyam veb-kvestu [Set of exercises for teaching future lawyers of the professional English speaking by means of Webquest]. Inozemni movy, no. 1, pp. 40–46. [in Ukrainian].

Iefimenko, V. M. (2017). Tekhnologiya veb-kvest na urokakh [Technology of Webquest at class]. Angliyska mova ta literature, no. 7-8 , pp. 8– 15. [in Ukrainian].

Lyuta, A. V. (2012). Suchasni metody vyvchennya inozemnych mov [Modern means of teaching foreign languages]. Derzhava ta regiony. Ser.: Gumanitarni nauky, no. 2, pp. 98–106. [in Ukrainian].

Skalkin, V. L. (1981). Osnovy obuchyeniya ustnoy inoyazychnoy ryechi [Fundamentals of teaching of foreign oral speach]. Мoscov: Russkiy yazyk, 248 p. [in Russian].

Stolyarenko, O. V. (2014). Vychovannya kultury tolerantnych vzayemyn u studentskoyi molodi [Training of tolerant mutual relation culture to the students]. Navchalno-metodychny posibnyk, Vinnytsya: TOV “Nilan-LTD”, 248 p. [in Ukrainian].

Shchukin, A. N. (2008). Sovryemyennyye intyensivnyye myetody i tyechnologiyi obuchyeniya inostrannym yazykam [Modern intensive methods and technologies of foreign languages teaching]. Uchebnoye posobiye, Мoscov: Filomatis, 188 p. [in Russian].

Maley, A. & Duff, A. (2005). Drama techniques: a resource book of communication activities for language teachers. Third edition, Cambridge: Cambridge University Press, 246 p. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті